agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Hur mycktet AC tar ni per dag?
Jag ha dropparna och dricker iaf 2 koppar per dag med 20 droppar i per gång
Här kommer en fråga, ni har säkert skrivit om det innan, men jag orkar inte läsa igenom allt.
Jag fick hem mina beställda agnus castus igår i tablett form. När kan jag börja ta tabletterna? Är det bästa att börja när mensen precis tagit slut eller kan jag börja när som helst?
Här kommer en fråga, ni har säkert skrivit om det innan, men jag orkar inte läsa igenom allt.
Jag fick hem mina beställda agnus castus igår i tablett form. När kan jag börja ta tabletterna? Är det bästa att börja när mensen precis tagit slut eller kan jag börja när som helst?
Aha okej. Men då kommer en fråga till, kan man få någon form av biverkning av dem? Jag menar om de på något sätt kan vara skadliga och minska chansen att bli gravid? Någon som vet?
Ha igår kom mensen på dag 42 istället för 46
OCH det började med rött på en gång och inte det vanliga brun/rosa duttandet i flera dagar innan
Känner mig mycket nöjd men jag vet ju inte om det är ac som gjort det eller den andra krämen jag börjat med för jag har använt båda samtidigt...så jag antar att jag får fortsätta så
Hej på er alla!
Hoppas in på denna tråd då jag börjat med munkpeppar idag, har dock ganska grav PCO med mens typ 1 gång om året om änns det. Så min förhoppning om detta är inte så stor. Men vad fn verkar ju som om det har hjälpt en massa så varför inte mig kanske.
Någon annan som blivit gravid av det som har lika grav som jag? Eller är det ett lönlöst försök? Är inte överviktig.
Hoppfull!