agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Hej har ätit ac-tabletter i 47 dagar och inget resultat alls att det hjälper än, började utan att mens kom då jag inte har mens alls typ 1 gång om året. Tänkte öka dosen till 2 tabletter i 2 månader om 13 dagar och hjälper det inte då får jag inse att jag behöver starkare grejer.
Grattis twylla, vad roligt!!
Hej! Jag äter munkpeppar, angus castus 1000 mg, som tablett (beställt på vitaminbutiken.se). Har gjort det sen 8 dagar och mår bra på tabletterna.
Tror ni jag kan dubbla dosen eller ska jag lugna mig?
Har bara haft mens 1 gång i år, i februari, så jag äter för att kicka igång den igen :)
Hej!
Igår var jag öm på vänstra sidan av magen, där äggstocken sitter? När jag och min kille hade sex gjorde det också ontn är han kom in för långt. Vet inte om det var livmodertappen som ömmade? Detär väl inte munkpepparn jag äter? (tar fortf en tablett om dagen)
Nån som känner igen sig? Vad beror det på? Kan det vara ÄL? Tacksam för svar!
Hejsan allihopa jag hoppar in här hos er om det är ok. Och grattis till er som blivit gravida :D hoppas bara det är min tur snart :D
Jag och min sambo har försökt bli gravida nu i 10 månader och min mens har varit jätte oregelbunden, därför har jag nu börjat med ac för en vecka sedan. Jag har varit ovanligt trött och mått illa lite då och då sedan jag började med ac.
Är de någon mer som har upplevt detta med ac?
Jag är inte gravid! :( Tacksam för svar :)
hej,
jag har också börjat med ac och efter 3 dagar kände jag mig jättetrött, illamående och konstant hungrig...
Är detta vanliga biverkningar efter ac..?
Om jag fortsätter med dem så kommer jag garanterat att gå upp i vikt av dem...
Är det någon som har gjort det på ac..?
Men vad gör man inte för att bli gravid..
Hejsan, jo det är precis dem biverkningarna som jag hade men nu när jag fick ägglossning så har det slutat. Så nu hoppas jag bara på att något fastnade under ägglossningen så att man kan vänta sig ett plus om några veckor :D
Men tar du dem för att du har oregelbunden mens eller hur är de för dig?
:D
Hoppas det är OK att jag hoppar in och rekommenderar en webbutik med bra och billiga tester. Just nu t ex kampanj på 21 st ÄLstickor och 5 st gravstickor för 229:- inkl frakt.
Även en massa Clearblue produkter billigt.
gravidochbarn.se