• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • velicious

Hur gar de för er?

Själv väntar jag pa att tant röd (inte) ska dyka upp. är över bim nu. men har slarvat lite med ac "/ sa aa far se om mens kommer eller inte.

♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • Liddi
    velicious skrev 2011-04-05 01:02:14 följande:
    Hur gar de för er?

Själv väntar jag pa att tant röd (inte) ska dyka upp. är över bim nu. men har slarvat lite med ac "/ sa aa far se om mens kommer eller inte.
    Jag har haft en massa småblödningar sedan jag hade mens...har någon annan haft det av ac? 
    Alexander 090210
  • loveislife

jag slutade med ac vilket jag inte skulle ha gjort nu är äl utebliven igen, två veckor sen nu men nya tabletter är beställda och hoppas dom hjälper mig att få en 2012 bebis

• joulies

Jag åt AC i tre månader och cykeln kortades ner. Sen tog tabletterna slut och jag köpte inga nya. Nu är min menscykel konstig igen och jag har ingen aning om när nästa mens ska komma. Hur länge måste man äta AC för att få cykeln stabil? Funderar på att beställa fler tabletter. 

• leijha

Vill bara berätta om mina erfarenheter kring agnus castus: Hann äta agnus castus i en månad. Testade positivt i morse!! Har försökt i mer än 1 år. Så för mig verkade det verkligen fungera.

• loveislife
    leijha skrev 2011-04-07 11:57:11 följande:
    Vill bara berätta om mina erfarenheter kring agnus castus: Hann äta agnus castus i en månad. Testade positivt i morse!! Har försökt i mer än 1 år. Så för mig verkade det verkligen fungera.
    Grattis!!! Solig
  • leijha
    skogsmulle03 skrev 2011-04-08 20:43:34 följande:
    Grattis!!! Solig
    Tack så mkt! :)
  • twylla

Jag bestämde mig för att testa ac förra månaden eftersom jag har problem med långa menscykler, runt 50 dagar är inget ovanligt. Jag var dock väldigt skeptisk. Igår kom mensen. På dag 33! Skeptikern i mig säger att det bara är en tillfällighet, men det återstår väl att se denna månaden för ac fortsätter jag med.

• velicious

Nu för nagon dag sen kom mensen :( sa ska bara äta de sista tabl. (ca.10 kvar) sen slutar jag med ac. Har provat nu i snart 3 manader och 4-5 manader för 1 ar sen...sa ger upp med ac nu iaf! Känns jättetrakigt att sluta nu men önskar er alla andra ett stort lycka till Solig{#emotions_dlg.flower}

Ni andra prova mer än 3 manader och försök ge de en chans :) min gyn. sa nämligen att man ska lata de ga ungefär 3 manader. Har ni spottings sa brukar de försvinna efter 1 manad och smablödningar har jag inte fatt av ac sa kan inte svara pa de..

Mina erfarenheter av agnus castus: Mina spottings försvann :) (haft varje dag i 2 manader) cykeln kortades ner och mindre pms-besvär.

♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • hoppfull idag

Jag har köpt AC-tabletter och ska börja idag.

Slutade med minipiller i jan.
    Har inte haft mens sen sista februari och orkar inte vänta på en mens för att börja rätt i cykeln.  
    Jag vet att jag inte är gravid.

Någon mer som inte orkat vänta på mensen utan bara kört igång med tabletterna?

Svar på tråden agnus castus, munkpeppar