helena29 skrev 2010-05-28 09:42:40 följande:
Jag håller alla tummar jag har för dig! Hoppas att det var AC som gjort susen! Tror absolut att det är som du skriver, att om det växer fortfarande så spricker de ju tillslut och lossnar! Perfekt!g också de svarta bollarna, men de låg inte i ett pärlband. Gjorde dina det?
Ja o blir det inget denna gång, så e ja glad att äl äntligen kommit igång för du har vi ju iaf en chans att lyckas så småningom =) Vågar liksom inte riktigt hoppas att det tagit sej!!
Hmm tänkte nog inte direkt på om de låg som i ett pärlband, kommer bara ihåg dom svarta bollarna..
men du vänta ja vet när ja sökte på wikepedia så fick ja upp en ul-bild där man ser..
ska se om ja hitttar länken=)
Hittade =) :
sv.wikipedia.org/wiki/Pco
Fast nu när ja kollar den bilden tycker ja inte alls mina såg ut så!! Jag tror det är en dålig bild..Men där va ju mkt info om du vill läsa!! =)
Men din läkare sa inget om pco? Alltså jag tror det är så att det ligger "runt" äggstocken på en rad och därför liknar ett pärlband.. Att du såg bollarna kan ju vara äggblåsor som ligger där o håller på att mogna, behöver ju inte betyda pco då borde ju läkaren ha sagt någon!!