agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Halloj på er!
Tog reda på från Bodystore som säljer dropparna att 20 droppar motsvarar 1000mg agnus castus. Det innebär ju att om man tar dropparna får man i sig 2000-3000 mg / dag istället för 1000mg om man tar tabletten???! kan man ta två tabletter dagligen eller är det mer "koncentrerat" i tabletterna? Någon som vet?
Hur tänker ni andra?
Jag ska besälla en burk Vitex nu ikväll tror jag.
Jag har inte haft lika stora eller långvariga problem som flera av er här i tråden, men sedan jag tog ut min p-stav i februari har min lutealfas varit mellan 5 och 8 dagar och cyklerna har varit 28-37 dagar. Det kanske skulle reda upp sig med tiden, men om AC kan fixa till det litet snabbare så vill jag gärna försöka.
.
, så den här cykeln kommer väl bli en sån där lång en igen...suck!
Nu vill jag veta vilka som tar droppar och vilka som tar tabletter? Hur många tabletter om dagen och hur många droppar?
Vilket märke använder ni?
Tack! Fler??
jane Doe10 och hallonet80: Märkt några förändringar ännu? Hur länge har ni ätit?