• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • Ohana 84
    JaneDoe10 skrev 2010-05-21 11:03:49 följande:
    jag har BIM ungefär 24-26, men sist så plussade jag på äl+12 och det är imorgon...
    Men då e d lång kvar ju=) Varför känns det som att det inte tagit sej?
    Ska du testa i morron?
  • Sarasvensson87
    Pimpinellan skrev 2010-05-21 09:58:58 följande:
    Pergo är ju tusen gånger effektivare än munkpeppar så det kan visst göra susen! För egen del ser det ut att vara äl idag eller imorron. Dag 14-15 som förra gången. Jag behöver inte testa för BIM slår sällan fel med mer än en halv/en dag beroende på när jag trodde äl var-går på flytningar och vad maken känner är äl!
    Ja det är bra! Dubbelkur borde ju hjälpa bra mkt bättre än enkel kur och agnus castus! Så nu hoppas jag:) I morgon börjar knaprandet av pergo! Ja det är bra:) Hoppas att ni får en mysig kväll och helg=) Lycka till och mys massa!
  • sweetgirl89

äntligen har jag fått mina tabletter,, var "bara" 4 dagar sen jag beställde:/ tog första nys iaf så vi får se hur lång cykel jag får då:) hoppas på mindre än 45 iaf!

♥Elina 22/1-2010♥
  • JaneDoe10
    Ohana 84 skrev 2010-05-21 11:32:14 följande:
    Men då e d lång kvar ju=) Varför känns det som att det inte tagit sej? Ska du testa i morron?
    Bara en känsla jag har, den suger! Men ja jag ska testa imorgon...
  • JaneDoe10

Inget plus idag heller, precis som väntat. Började med AC imorse igen i hopp om att det inte dröjer evigheter till nästa ägglossning då iallafall! Hur går det för er andra?

• Night sky
    JaneDoe10 skrev 2010-05-22 13:29:03 följande:
    Inget plus idag heller, precis som väntat. Började med AC imorse igen i hopp om att det inte dröjer evigheter till nästa ägglossning då iallafall! Hur går det för er andra?
    Jag har precis haft mens och tar A.C och hoppas på bättre tur och "normal" cykel och ÄL den här månaden...

Hur går det för resten av er?
  • JaneDoe10
    helena29 skrev 2010-05-23 11:20:45 följande:
    Slutar ni med AC vid ÄL? varför?
    För att det sägs öka missfallsrisken annars, och jag har haft ett MF och vill inte riskera ett till om jag på något vis kan påverka.
  • bibbih

Hejsan!

Jag beställde AC i fredags, så de ska komma måndag eller tisdag hoppas jag. Mensen skulle komma på tisdag-onsdag, men så kom den idag. Typiskt!

Är det någon som vet om det gör något om man börjar ta AC-dropparna på dag 2-3 istället för dag 1? Eller är det så att jag måste vänta till nästa mens innan jag börjar ta dropparna?

/bibbih

• Pimpinellan
    JaneDoe10 skrev 2010-05-23 12:27:37 följande:
    För att det sägs öka missfallsrisken annars, och jag har haft ett MF och vill inte riskera ett till om jag på något vis kan påverka.
    På alla sidor jag läst står det att det är helt okey och även bör användas hela tiden. Aldrig läst om nån missfallsrisk.
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar