agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Jag skrev fel ovan, "50% av kontrollstecket" och så vidare menar jag naturligtvis. Tusan också att man inte kan ändra sina inlägg!!
Ja, ska fortsätta testa! Min ÄL om på dag 21 förra cykeln, men hoppas att den ska komma tidigare denna gång.
Jaha... igårkväll på dag 34 och så även i morse så fick jag rosa/blodblandade flytningar, spottings? Förra månaden fick jag också liknande, fast cyklen då var några dagar kortare. Men jag har typ aldrig haft så tidigare, så då antar jag att det är pga AC som jag fått såhär.
Det är ju lite trist, men om mensen kommer igång här under de närmsta dagarna ska jag väl vara glad att cyklen är lite kortare än oftast!?
Nu fick jag utslag på äl-testet. Men jag gillar inte att ACgjort cykeln LÄNGRE och inte kortare.. Äter en cykel till men blir det ändå längre så skiter jag nog i det...