• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • JaneDoe10
    Ohana 84 skrev 2010-06-17 07:47:18 följande:
    Jag börjar med tvivla på om det verkligen blir någon äl denna månad Obestämd
    Är visserligen bara på dag 19 och förra månaden fick jag utslag dag 21.. men testen har varit så himmla svaga denna veckan.. mitt test streck brukar vara typ hälften så ljust som kontrollstrecket hela tiden och när det är äl blir det dubbelt så starkt som kontrollstrecket, men denna veckan har test stecket vara så ljust att det är precis synligt..

Men testar iofs på morronen och kanske min LH nivå är för låg då? Ska testa efter jobbet idag med o se hur det blir då..
    Fast förra månaden testade jag oxå på morronen och det gick ju jättebra!

När på dagen testar ni andra med äl-stickor?
    PRECIS samma för mig! Mitt teststreck brukar vara dubbelt så starkt i vanliga fall mot för hur det är nu! Frustrerande. Jag vill inte bli utan äl, men verkar som det blir så nu då. Är på dag 23. Jävla helvetes-skit missfall i höstas som ställt till det såhär. Innan hade jag inga ÄL-problem och jag trodde det skulle lösa sig med AC eftersom jag fick ÄL förra månaden men det verkar ju inte så. Känns inte så troligt att jag kommer få ÄL senare än såhär heller. Är väl bara att vänta in mensen men jag blir så himla ledsen. Gråter
  • Night sky
    JaneDoe10 skrev 2010-06-17 06:06:13 följande:
    Himla tråkigt! Jag är på cykeldag 23 och ingn ägglossning än. Så nu tvivlar jag på att det blir någonRynkar på näsan Man vill ju ha en chans ju!
    JaneDoe10 skrev 2010-06-17 16:19:36 följande:
    PRECIS samma för mig! Mitt teststreck brukar vara dubbelt så starkt i vanliga fall mot för hur det är nu! Frustrerande. Jag vill inte bli utan äl, men verkar som det blir så nu då. Är på dag 23. Jävla helvetes-skit missfall i höstas som ställt till det såhär. Innan hade jag inga ÄL-problem och jag trodde det skulle lösa sig med AC eftersom jag fick ÄL förra månaden men det verkar ju inte så. Känns inte så troligt att jag kommer få ÄL senare än såhär heller. Är väl bara att vänta in mensen men jag blir så himla ledsen. Gråter
    Ja, visst är det trist. Men vi får kämpa vidare. Om det inte kommer någon ÄL den här månaden för dig så kommer den nog i nästa... för du får ju ÄL ibland iallafall?
    helena29 skrev 2010-06-17 07:11:58 följande:
    Så himla tråkigt för er! Har ni haft Äl tidigare cykler?
    Har ni inte märkt  några förändringar med AC?
    Jag vet ju faktiskt inte alls om eller när jag haft ÄL tidigare. Mitt första mål just nu är att försöka få regelbundna cykler på 28-30 dagar med AC och då därmed ÄL.
    Förra månaden så var ju min cykel på 32 dagar, tror jag. Och det var ju kortare än vad jag haft tidigare så det kan ju ha varit AC som gjort det... eller så var det bara en slump...jag vet inte riktigt.
    Det är ju bara andra månaden som jag tar AC nu.
  • JaneDoe10

Tips om vadå? Finns väl flera här på forumet som ätit RR och inte fått missfall?

• JaneDoe10
    Night sky skrev 2010-06-17 17:01:20 följande:
    Ja, visst är det trist. Men vi får kämpa vidare. Om det inte kommer någon ÄL den här månaden för dig så kommer den nog i nästa... för du får ju ÄL ibland iallafall?Jag vet ju faktiskt inte alls om eller när jag haft ÄL tidigare. Mitt första mål just nu är att försöka få regelbundna cykler på 28-30 dagar med AC och då därmed ÄL.
    Förra månaden så var ju min cykel på 32 dagar, tror jag. Och det var ju kortare än vad jag haft tidigare så det kan ju ha varit AC som gjort det... eller så var det bara en slump...jag vet inte riktigt.
    Det är ju bara andra månaden som jag tar AC nu.
    Jag har ingen aning, kan inte se något mönster alls som det ser ut nu...
  • längtan87
    JaneDoe10 skrev 2010-06-17 17:07:15 följande:
    Tips om vadå? Finns väl flera här på forumet som ätit RR och inte fått missfall?
    Som har ätit rosenrot efter äl? Jag hittar inte en enda som har skrivit om det..
  • JaneDoe10
    längtan87 skrev 2010-06-17 17:17:16 följande:
    Som har ätit rosenrot efter äl? Jag hittar inte en enda som har skrivit om det..
    aha, efter äl, ja, ingen aning. Men det kanske finns några i rosenrottrådarna som kan svara på det? Glad
  • Night sky
    JaneDoe10 skrev 2010-06-17 17:08:12 följande:
    Jag har ingen aning, kan inte se något mönster alls som det ser ut nu...
    Vad tråkigt... det är jobbigt att inte se något mönster. Hoppas ditt mönster kommer snart Glad
    Det enda mönster jag ser och har sett i perioder de senaste åren efter PP-slut och uppehåll är långa cykler och noll ÄL.
    Varför kan man inte bara få vara "normal"???
    Men jag har inte gett upp på AC än. Jag funderar på att testa progesteronkrämen som någon gav förslag på här i tråden för ett tag sen...
  • Ohana 84
    Vet precis hur du känner.. visserligen är det ett par dagar tills ja är på dag 21 (då äl inföll förra månaden) men eftersom testen är så svaga verkar det INTE som äl är på väg alls!!
    Och förra månaden blev ja överlycklig att ja fick äl med hjälp av AC så det känns lite som ett bakslag om det inte händer något denna månaden.. och eftersom min cykel vara på upp till 55 dagar tidigare när jag inte haft äl så lär det väl bli så igen, skulle inte förvåna mej Skrikandes

O man blir så jävla besviken hela tiden.. Har bara velat skita i alltihop.. som äl-test, AC mm så får det gå som det går, för man orkar inte!! Men samtidigt vill ja ju inte det för då känns det som det kan dra ut på det ännu mer för då kanske man inte ens prickar in äl om man skulle få det!!

up and downs.. just nu e ja så jäkla trött på allt detta!!
  • JaneDoe10
    Night sky skrev 2010-06-17 22:11:54 följande:
    Vad tråkigt... det är jobbigt att inte se något mönster. Hoppas ditt mönster kommer snart Glad
    Det enda mönster jag ser och har sett i perioder de senaste åren efter PP-slut och uppehåll är långa cykler och noll ÄL.
    Varför kan man inte bara få vara "normal"???
    Men jag har inte gett upp på AC än. Jag funderar på att testa progesteronkrämen som någon gav förslag på här i tråden för ett tag sen...
    Jo, det hade ju varit toppen att haft en 28-30 dagars cykel med äl. Som innan missfallet då. Jag har också funderat på progesteronkrämen, men då från evetuellt +, som iofs det känns som om det aldrig kommer att komma... För att förhindra missfall då. Vet inte om det hjälper äl, men det kanske du vet?
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar