agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Ok ja... nu sitter jag här vaken. Vaknade inatt av mensvärk och kan inte sova. Kan jag ha haft ÄL den här månaden iallafall? Jag blir inte klok på det här... jag brukar inte ha mensvärk och definitivt inte vakna utav det iallafall.
Så nu har jag fått en "pepp" igen och jag tänker definitivt fortsätta med AC... 
Ny cykel och nya tag...!
jag fick mens på dag 35 nu med AC känns jätte bra:) innan va det 24-45 dagar.
Mina två senaste cykler (som jag tagit AC) har nu varit på 35 dagar och förra 32 dagar. I jämförelse ser jag på mina två cykler innan det (då jag inte tog AC) och då var de cyklerna på 38 respektive 44 dagar så hittills ser jag ju en förbättring även om jag inte i senaste cykeln märkte av någon ÄL.
Men som sagt, jag kommer att fortsätta med AC! 
Tanten kom idag, började på min 4:de flaska ac, funderar på hur länge man ska hålla på?
Har fått en längre cykel från 28 till 31 dagar men äl kommer tidigare så min lutealfas (el vad det heter) är ju ganska lång ca 16-17 dagar, e det bra el dåligt tro?
Tänk om det är början till klimakteriet, då e det go natt, då köper jag mej en liten knä hund istället 
Lycka till ni andra hoppas på fler plus i tråden!
Kram kram!
Jag tänkte i den här omgången ta AC två gånger om dagen istället för tre gånger som jag gjort hittills. Alltså dela upp 30 droppar på morgonen och 30 droppar på kvällen.
För som jag läst det så säger de på tyska/engelska sidor att de rekomenderar en dagsdos om 60droppar på morgonen. Medan det står på flaskan jag köper 15-20droppar 2-3 gånger/dag.
Sen tänkte jag också på er som äter tabletterna ni tar ju också 1 tablett (á 1000mg?) om dagen om jag fattat saken rätt, stämmer det?
Och jag undrar som helena29... Hur länge har du ätit AC?