agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

Ohana och JaneDoe10: Har ni inte märkt av några förändringar till det bättre med AC?
Har ni oregelbunden cykel eller bara utebliven ÄL? Fast det är klart, har man ingen Äl, brukar väl mensen krångla och vara oregelbunden?
NightSky: Några positiva förändringar med AC?
Jag önskar er lycka till!!!
Ohana och JaneDoe10: Har ni inte märkt av några förändringar till det bättre med AC?
Har ni oregelbunden cykel eller bara utebliven ÄL? Fast det är klart, har man ingen Äl, brukar väl mensen krångla och vara oregelbunden?
Någon här i tråden som vet när man som senast i cykeln kan få äl?
Jag började på AC vid mensens ankomst förra månaden.. Räknade att jag hade haft ÄL på dag 16 i två månader (med hjälp att ha koll på ÄL med CB digital).. Men ack.. 1 vecka sen kom den denna månaden.. Så jag kommer inte att ta AC mer...

Hur vet man att äggen är dåliga? Hur pass avancerad undersökning krävs för det?