agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

Ohana 84:
jag vet hur du känner dig. vi har försökt 1,5år nu med ett missfall i bagaget. det känns väldigt frustrerande emellanåt. alla som frågar om när vi ska ha barn vill jag skjuta i pannan typ. men sen tänker jag: "vänta ni bara. vänta och se hur många barn jag kommer få. och de kommer vara finast i världen." haha typ så. vår tid kommer också, då vi får visa upp våra magar. men det tar lite tid. de finaste barnen tar lite tid på sig innan de är redo för den här världen. man får tänka så helt enkelt =)
för övrigt har jag fått kämpa med allt i livet ett tag innan jag fått det jag vill ha och resultatet har alltid varit det bästa. så det här med en bebis kommer också, men inte så snabbt =)
Det står ju att det kan ta 3-6 månader att få ordning på en trilskande menscykel så man får väl ha tålamod. Kanske det blir bra en månad för att kajka ur nästa månad och efter ett tag är allt bra? Bara spånar lite som ev. tröst. Själv äl-testar jag inte alls numer. De gånger jag gjort det eller kollat med blodprov eller VUL har jag alltid haft äl och med tanke på att mensen alltid kommer när jag tror den ska komma så verkar jag ha äl. Testen var hysteriskt stressande! Som den gången jag fick ta 5 stycken innan det blev glada gubben. Usch... Och tänk på att negativa tester inte är bevis på att ni inte har äl! Äl-tester är ingen exakt vetenskap,de funkar inte alls på alla. Testa på e.m och 2 ggr per dag ifall de inte ger utslag. Vissa har så kort stegring att det behövs.
Ger inte vi upp etfer 4 år behöver inte ni heller göra det! 

Ohana och JaneDoe10: Har ni inte märkt av några förändringar till det bättre med AC?
Har ni oregelbunden cykel eller bara utebliven ÄL? Fast det är klart, har man ingen Äl, brukar väl mensen krångla och vara oregelbunden?
NightSky: Några positiva förändringar med AC?
Jag önskar er lycka till!!!