agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Hallå, hallå!
Plussade imorse
! Har käkat ac i 2 månader. Vi har försökt aktivt varje äl i 10 mån och sen mindre aktivt ett helt år innan dess utan att det tagit sig så visst kan ac haft ett finger med i spelet
!
Hallå, hallå!
Plussade imorse
! Har käkat ac i 2 månader. Vi har försökt aktivt varje äl i 10 mån och sen mindre aktivt ett helt år innan dess utan att det tagit sig så visst kan ac haft ett finger med i spelet
!
Hej!
Jag har tagit tabletterna från vitaminbutiken med 1000mg. Har tagit två tabletter dagligen. Nu börjar burken ta slut... Men jag har en flaska med droppar från Alpha Plus också hemma, men vet inte om jag kan börja på den eller om jag ska beställa nya tabletter. Det är ju svårt att veta hur många droppar som motsvarar 2000mg egentligen. Någon som vet? Kan man byta till dropparna eller är det bäst att fortsätta med tabletterna? Jag vill nog helst ta tabletterna vidare, de är ju smidiga också....
Så jag undrar: Är det någon som vill köpa en oöppnad flaska Agnus Castus från Alpha Plus? BRA PRIS UTLOVAS! skicka ett meddelande om intresse finns!
Ingen ägglossning idag.. såg dock att jag räknat lite fel, så imorgon är den dag jag hade ÄL förra månaden. Är så rädd att jag inte ska få någon! 
Första burken snart slut,andra beställd. Verkar bli lite tidigare äl denna månad,men vi får se. Har 2 ggr blivit gravid i juni så kanske 3.e gången gillt?