• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • längtar sååå

Köpte Femicur idag....men när jag läser nu ser jag doseringar på 2000mg!!!!!
    Femicur ligger ju på 4mg!!!!! 

• Night sky

Jag har inte märkt någon ÄL den här månaden Rynkar på näsan
    Är på cykeldag 30... vill inte ha en lång cykel, kan inte mensen komma så jag kan få "börja om" istället.

• JaneDoe10
    Night sky skrev 2010-06-16 23:09:52 följande:
    Jag har inte märkt någon ÄL den här månaden Rynkar på näsan
    Är på cykeldag 30... vill inte ha en lång cykel, kan inte mensen komma så jag kan få "börja om" istället.
    Himla tråkigt! Jag är på cykeldag 23 och ingn ägglossning än. Så nu tvivlar jag på att det blir någonRynkar på näsan Man vill ju ha en chans ju!
  • helena29
    JaneDoe10 skrev 2010-06-17 06:06:13 följande:
    Himla tråkigt! Jag är på cykeldag 23 och ingn ägglossning än. Så nu tvivlar jag på att det blir någonRynkar på näsan Man vill ju ha en chans ju!
    Så himla tråkigt för er! Har ni haft Äl tidigare cykler?
    Har ni inte märkt  några förändringar med AC?
  • Ohana 84
    JaneDoe10 skrev 2010-06-17 06:06:13 följande:
    Jag börjar med tvivla på om det verkligen blir någon äl denna månad Obestämd
    Är visserligen bara på dag 19 och förra månaden fick jag utslag dag 21.. men testen har varit så himmla svaga denna veckan.. mitt test streck brukar vara typ hälften så ljust som kontrollstrecket hela tiden och när det är äl blir det dubbelt så starkt som kontrollstrecket, men denna veckan har test stecket vara så ljust att det är precis synligt..

Men testar iofs på morronen och kanske min LH nivå är för låg då? Ska testa efter jobbet idag med o se hur det blir då..
    Fast förra månaden testade jag oxå på morronen och det gick ju jättebra!

När på dagen testar ni andra med äl-stickor?
  • aaaa

Jag testar runt 15.30-16.30. Funkar bra för mig. Är på dag 12 i cykeln och inget utslag än. Mina tre första cykler efter p-piller var på 26 dagar. Första cykeln med rosenrot (förra) var på 31 dagar så jag hoppas nu att ac ska ha gjort att jag stabiliseras på 28 dagar med ÄL om ett par dagar. Man kan ju alltid önska...

Men den viktigaste effekten jag är ute efter är att slippa spottings... Varken bra för barnamakande eller sexliv. :(

• Bossan1967
    Ohana 84 skrev 2010-06-17 07:47:18 följande:
    Jag börjar med tvivla på om det verkligen blir någon äl denna månad Obestämd
    Är visserligen bara på dag 19 och förra månaden fick jag utslag dag 21.. men testen har varit så himmla svaga denna veckan.. mitt test streck brukar vara typ hälften så ljust som kontrollstrecket hela tiden och när det är äl blir det dubbelt så starkt som kontrollstrecket, men denna veckan har test stecket vara så ljust att det är precis synligt..

Men testar iofs på morronen och kanske min LH nivå är för låg då? Ska testa efter jobbet idag med o se hur det blir då..
    Fast förra månaden testade jag oxå på morronen och det gick ju jättebra!

När på dagen testar ni andra med äl-stickor?
    Jag testar på efm. har märkt att stegringen börjar alltid då för mej sedan fullt nästa dag!
    Håller tummarna för er, jag har fått fullt utslag o temp stigit varje månad men det tar sej inte ändå men kanske är jag en för gammal höna trots allt!!

Kram på er!
  • Aimie

Hej får man vara med i denna tråd lite?

Ja har ätit pergotime nu under tre månader men untan nåt lyckat resultat... så nu e det uppehåll under sommaren för att sen gå igenom en titthålsoperation i slutet av augusti... Har köpt hem en burk med ac tabletter 1000mg så ja har tänk att knapra på detta denna månaden som kommer för att se om de har nån bättre effekt.

Undrar om ni här inne äter en eller två tabetter om dagen? å äter ni från dag 1 ända till sista dagen untan stopp? å ändrar ni intaget nån gång under cykeln isf? Ja har ätit dubbelkur av pergo så ja funderar på att äta 2 tabletter om dagen...

~2010 SKA bli vårt år~
  • helena29
    Fialotta82 skrev 2010-06-17 10:57:21 följande:
    Hej får man vara med i denna tråd lite?

Ja har ätit pergotime nu under tre månader men untan nåt lyckat resultat... så nu e det uppehåll under sommaren för att sen gå igenom en titthålsoperation i slutet av augusti... Har köpt hem en burk med ac tabletter 1000mg så ja har tänk att knapra på detta denna månaden som kommer för att se om de har nån bättre effekt.

Undrar om ni här inne äter en eller två tabetter om dagen? å äter ni från dag 1 ända till sista dagen untan stopp? å ändrar ni intaget nån gång under cykeln isf? Ja har ätit dubbelkur av pergo så ja funderar på att äta 2 tabletter om dagen...
    ~2010 SKA bli vårt år~
    Jag tar två tabletter dagligen utan stopp!!!
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar