agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Ingen ägglossning idag heller. Ahhhh! Frustrerande!
Köpte Femicur idag....men när jag läser nu ser jag doseringar på 2000mg!!!!!
Femicur ligger ju på 4mg!!!!!
Jag har inte märkt någon ÄL den här månaden
Är på cykeldag 30... vill inte ha en lång cykel, kan inte mensen komma så jag kan få "börja om" istället.
Man vill ju ha en chans ju!
Jag testar runt 15.30-16.30. Funkar bra för mig. Är på dag 12 i cykeln och inget utslag än. Mina tre första cykler efter p-piller var på 26 dagar. Första cykeln med rosenrot (förra) var på 31 dagar så jag hoppas nu att ac ska ha gjort att jag stabiliseras på 28 dagar med ÄL om ett par dagar. Man kan ju alltid önska...
Men den viktigaste effekten jag är ute efter är att slippa spottings... Varken bra för barnamakande eller sexliv. :(

Hej får man vara med i denna tråd lite?
Ja har ätit pergotime nu under tre månader men untan nåt lyckat resultat... så nu e det uppehåll under sommaren för att sen gå igenom en titthålsoperation i slutet av augusti... Har köpt hem en burk med ac tabletter 1000mg så ja har tänk att knapra på detta denna månaden som kommer för att se om de har nån bättre effekt.
Undrar om ni här inne äter en eller två tabetter om dagen? å äter ni från dag 1 ända till sista dagen untan stopp? å ändrar ni intaget nån gång under cykeln isf? Ja har ätit dubbelkur av pergo så ja funderar på att äta 2 tabletter om dagen...