agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Det verkar konstigt. AC kanske inte är något för dig då, eller kan det bli så om ma slutar med pergo efter att ha använt sig av det en tid?
Jag åkte bort efter mitt olycke-inlägg på sidan 51. MEN i alla fall, tror nu att det var ÄL-blödning eftersom jag bara blödde dag 2-3 efter ÄL. Har alltså inte blött sen dess och är nu på dag ÄL+5. De senaste två månaderna har jag haft spottings vid detta lag, men inte nu. Och har spottings en gång börjat för mig så har jag haft det fram till mens utan avbrott. Avbrott på två dagar nu = förändring.
Så jag är försiktigt positiv igen och tror att AC haft positiv effekt vare sig jag får spottings igen eller inte. Det blir i så fall trots allt en förbättring mot förra månaden och då kan jag ge det ett par månader till.
Angående ÄL-flytningar... Ja, jag har de senaste två månaderna haft det ett par-tre dagar runt ÄL.