agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

Hoppas nu bara att mensen inte kommer om någon dag! Men den dagen, det bekymret, jag är GRAVID!
grattis JaneDoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAA plus i tråden!
Grattis JaneDoe o var rädd om dej nu!
Kram alla goa Agnusflickor!
Grattis, JaneDoe!
Nu fortsätter vi den här trenden... Ja, jag väljer att kalla det trend redan nu. 
Nu behöver ja lite råd här =/
Mitt AC är slut!! Har beställt hem mer och det skickades i onsdags så trodde verkligen det skulle vara här nu, men icke!! Och imorron åker vi utomlands i en vecka.. har bim imorron, men testade i morse o d va negativt! Så mensen borde dyka upp i morron..
Alltså kommer jag vara utan AC första veckan på cykeln, men jag brukar ha äl dag 21 alltså 3 veckor efter mensen.. så det blir bara en vecka av tre innan äl ja missar.
Vad tror ni, borde ja skita i AC helt denna cykel eller börja ta efter första veckan? Men innan ja började med AC hade ja ju inte äl och cykeln va på runt 55dagar.. fast om ja börjar på dag 7 i cykeln borde d väl hinna värka lite??
Så irriterad på mej själv att ja inte beställde tidigare!!