• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • velicious
    Night sky skrev 2010-06-30 21:55:02 följande:
    Jag känner igen mig i sparsam blödning delen... min senaste mens varade typ bara i 2-2½ dag... har nog aldrig haft en mens kortare än 5 dagar tidigare... och jag var på min andra månad av AC... fast jag fortsätter ett tag till och hoppas fortfarande på att saker ska rätta till sig.
    ja de är lite kosntigt :O men nu verka blödningen vara slut iaf...sa ja antingen invänta den riktiga mensen eller vänta pa äl? far nog mysa minst varannan dag sa kanske de tar sig ändo?
    jag fortsätter jag med pa 1 manad sen blire nog o fraga min gyn. om jag ska fortsätta eller ej...

lycka till dumed förretsen {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • JaneDoe10

Idag har jag fått svaga streck på inte mindre än 5gravtester. Dock så otroligt svaga att de inte kommer med på bild. Nu går ju jag och tror att jag är gravid, SÅÅ besviken jag kommer att vara om det visar sig att det bara spökade för mig...

• aaaa

Jag håller tummarna för dig!

Jag har fått för mig att jag är gravid denna månad... Är nu på sjätte dagen efter ÄL så har ju inga egentliga symptom. Det känns bara som att det kan ha skett den här månaden. Men, men... inbillar mig nog bara för att jag är så glad över att spottingsen verkat ha blivit mycket bättre av AC. Eller de *har* blivit mycket bättre med AC, men för tidigt att säga om det blivit helt bra.

Ja, ja... Inom 1½ vecka vet jag hur det än är... Glad

• JaneDoe10
    aaaa skrev 2010-07-01 18:51:22 följande:
    Jag håller tummarna för dig!

Jag har fått för mig att jag är gravid denna månad... Är nu på sjätte dagen efter ÄL så har ju inga egentliga symptom. Det känns bara som att det kan ha skett den här månaden. Men, men... inbillar mig nog bara för att jag är så glad över att spottingsen verkat ha blivit mycket bättre av AC. Eller de *har* blivit mycket bättre med AC, men för tidigt att säga om det blivit helt bra.

Ja, ja... Inom 1½ vecka vet jag hur det än är... Glad
    Allting har kännts annorlunda från ÄL för mig också denna månad. Har dock inte vågat koppla det till graviditet, men nu tror jag ju det, och hoppas att mina förhoppningar inte grusas imorgon. Fick ett knappt synligt plus på CB, testlagret och RFSU... Är väl bara att testa igen imorgon bitti!
  • Ohana 84
    JaneDoe10 skrev 2010-07-01 19:39:04 följande:
    Allting har kännts annorlunda från ÄL för mig också denna månad. Har dock inte vågat koppla det till graviditet, men nu tror jag ju det, och hoppas att mina förhoppningar inte grusas imorgon. Fick ett knappt synligt plus på CB, testlagret och RFSU... Är väl bara att testa igen imorgon bitti!
    Åhh håller tummarna för dej!!! =) hade du svagt på så många olika borde d ju vara något!!

Ska med testa i morron tror ja, bim på lördag men åker utomlands då!! Känner dock ingenting så tror inte det är något denna månad heller =/
    När har/hade du bim?
  • JaneDoe10

Jag vet inte när jag har BIM eftersom jag har strulig cykel. Men det var 10 dagar sedan jag hade äl!

• Ohana 84
    JaneDoe10 skrev 2010-07-01 21:48:10 följande:
    Jag vet inte när jag har BIM eftersom jag har strulig cykel. Men det var 10 dagar sedan jag hade äl!
    ÄL brukar ju vara runt 14 dagar innan bim, så är du gravid är det ju inte konstigt om det är svagt fortfarande =)

Mitt test va så negativt det kan bli i morse, denna månad IGEN!! Men hade iaf äl IGEN, sååå det kunde ju varit värre egentligen!! Och så slipper jag vara nykter på utlandsemestern och hela resten av sommaren..
    Det dryga är att min nya flaska med AC inte kommit med posten än =/ fick mejl att dom skickat den i ons så den borde ju verkligen komma idag!! hoppas hoppas, annars blir det utan AC första veckan i cykeln =/

Lova skriv hur det gick med testet idag!! =) Håller tummarna!!
  • JaneDoe10

Ja, jag brukar ha 15-16dagar ungefär mellan äl och BIM. Testet visar positivt idag ocksåPlus Hoppas nu bara att mensen inte kommer om någon dag!  Men den dagen, det bekymret, jag är GRAVID!

• helena29
    JaneDoe10 skrev 2010-07-02 07:38:56 följande:
    Ja, jag brukar ha 15-16dagar ungefär mellan äl och BIM. Testet visar positivt idag ocksåPlus Hoppas nu bara att mensen inte kommer om någon dag!  Men den dagen, det bekymret, jag är GRAVID!
    Grattis!!!! Så härligt! Tror du att det är AC som hjälpt dig?
    På vilken försök tog det sig nu då?
  • JaneDoe10
    helena29 skrev 2010-07-02 08:20:34 följande:
    Grattis!!!! Så härligt! Tror du att det är AC som hjälpt dig?
    På vilken försök tog det sig nu då?
    Ja, det är väl 8:e månaden sedan mitt missfall, men jag har bara haft 4, eventuellt 5 (slut på stickor) ägglossningar sedan dess. Jag har ätit AC i två månader men slutat vid ägglossning. Skrattande
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar