agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Idag har jag fått svaga streck på inte mindre än 5gravtester. Dock så otroligt svaga att de inte kommer med på bild. Nu går ju jag och tror att jag är gravid, SÅÅ besviken jag kommer att vara om det visar sig att det bara spökade för mig...
Jag håller tummarna för dig!
Jag har fått för mig att jag är gravid denna månad... Är nu på sjätte dagen efter ÄL så har ju inga egentliga symptom. Det känns bara som att det kan ha skett den här månaden. Men, men... inbillar mig nog bara för att jag är så glad över att spottingsen verkat ha blivit mycket bättre av AC. Eller de *har* blivit mycket bättre med AC, men för tidigt att säga om det blivit helt bra.
Ja, ja... Inom 1½ vecka vet jag hur det än är... 

Jag vet inte när jag har BIM eftersom jag har strulig cykel. Men det var 10 dagar sedan jag hade äl!
Ja, jag brukar ha 15-16dagar ungefär mellan äl och BIM. Testet visar positivt idag också
Hoppas nu bara att mensen inte kommer om någon dag! Men den dagen, det bekymret, jag är GRAVID!
Hoppas nu bara att mensen inte kommer om någon dag! Men den dagen, det bekymret, jag är GRAVID!