• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Anonym (Bett)

Jätte vanligt. Och att dom säger att han tycker att hon är ett luder...
    Det är just det han tänder på. Att hon är ett luder.

• Anonym

Visste han hur ung hon var när de träffades? Om han gjorde det tycker jag också att det låter lite skumt! Berättade han detta själv eller har du hört av någon annan? Hur vidrigt det än är så är det ju förbaskat ärligt att berättas en sån sak för dig och han känner då ett förtroende för dig. Har du frågat honom om hur han tänker på det hela idag?? Skulle han gjort samma sak om inte du fanns med i bilden?

• Anonym

olagligt var det ju iofs inte om hon var 15, men visst kan han ha utnyttjat henne ändå.
    vet du att han gjorde det, eller ville hon verkligen också?

• Hugful80
    Anonym skrev 2010-03-14 14:37:55 följande:
    olagligt var det ju iofs inte om hon var 15, men visst kan han ha utnyttjat henne ändå.vet du att han gjorde det, eller ville hon verkligen också?
    Tänkte precis skriva det, var hon 15 så är det inte olagligt. Däremot kan man ju ha vissa synpunkter på den moraliska biten.
  • Anonym

Olagligt är det ju inte om hon var 15... Men visst, osmakligt kan man ju tycka att det är.
    Jag hade personlige reagerat mer på att han kallar en tjej han haft en relation med för luder (eller att han ens kallar någon kvinna det), taskig kvinnosyn verkar han ha...

• Anonym (suck)

En 30-åring som kallar en 15-åring för luder är inte helt frisk i huvudet.
    Han är inte alls en go kille om han får dig att hata dig själv.
    Svårare än så är det inte. Lämna honom.

• puss
    Anonym (suck) skrev 2010-03-14 15:09:55 följande:
    En 30-åring som kallar en 15-åring för luder är inte helt frisk i huvudet. Han är inte alls en go kille om han får dig att hata dig själv.Svårare än så är det inte. Lämna honom.
    japp.
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • Reglementet

När hade han senast kontakt med tjejen?

• Anonym (Äcklad)

Tack för alla svaren! Ja han visste att hon va 15 år och kände mycket väl till lagen om aexuellt utnyttjande av minderåriga för den lagen finns faktist, spelar ingen rollatt hon va 15 år lagen finns.

Han påstår att han hela tiden kände att det va fel men att han inte kunde hejda sig från att göra det och att han hade ett jätte problem att få upp kuken eftersom att han inte tände på hennes kropp.  Men varför göra om det om han ångrade första gången, och varför vara inne och titta på hennes bilder på en sex sida för vuxna, varför ha kontakt med henne i 2,5år????? Jag må ju va dum i huvet men det är så jag tänker i allafall.
    Han hade tydligen även sagt till henne flera ggr att han tyckte att hon beteede sig som ett ludder och hon hade bara skrattat?? jooo tjenare. En annan sak jag blev riktigt förbannad över är att han hade berättat för henne om vad han fick göra i sängen, vad i helvete hade en liten flicksnärta med det att göra???? När jag frågade om det så säger han bara " jag ville att hon skulle få veta att jag var det bästa han har haft och att sexet med henne inte ens va i närheten av det han fick av mig"{#lang_emotions_surprised} 
    Usch finns så jävla mycket frågor men tamej fan inga svar att få av han iallafall.  Hon blev så klart skit förbannad när jag kom in i bilden och han så småniingom slutade att höra av sig så hon har faktist hotat med att polisanmäla han för våldtäckt och sexuelltuttnyttjande och här står jag i mitten med en pojk på 8 år och en liten knodd på väg. Han fattar inte varför jag är så uppgiven om detta eftersom att det är ju bara mig han vill ha och att småtjejer inte lockar han ett dugg, men hur fasiken ska jag veta det efter det här. Hur ska jag veta att han inte fantiserar om småtjejer när han ligger med mig och önskar att jag hade varit yngre. Blir faktist riktigt knäpp av det här har aldrig nånsin haft dåligt självförtroende förrut men nu ligger det verkligen i botten.
    Tack för att man har nånstans att vända sig för att klaga.

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-03-14 19:16:03 följande:
    Tack för alla svaren! Ja han visste att hon va 15 år och kände mycket väl till lagen om aexuellt utnyttjande av minderåriga för den lagen finns faktist, spelar ingen rollatt hon va 15 år lagen finns. Han påstår att han hela tiden kände att det va fel men att han inte kunde hejda sig från att göra det och att han hade ett jätte problem att få upp kuken eftersom att han inte tände på hennes kropp.  Men varför göra om det om han ångrade första gången, och varför vara inne och titta på hennes bilder på en sex sida för vuxna, varför ha kontakt med henne i 2,5år????? Jag må ju va dum i huvet men det är så jag tänker i allafall. Han hade tydligen även sagt till henne flera ggr att han tyckte att hon beteede sig som ett ludder och hon hade bara skrattat?? jooo tjenare. En annan sak jag blev riktigt förbannad över är att han hade berättat för henne om vad han fick göra i sängen, vad i helvete hade en liten flicksnärta med det att göra???? När jag frågade om det så säger han bara " jag ville att hon skulle få veta att jag var det bästa han har haft och att sexet med henne inte ens va i närheten av det han fick av mig"  Usch finns så jävla mycket frågor men tamej fan inga svar att få av han iallafall.  Hon blev så klart skit förbannad när jag kom in i bilden och han så småniingom slutade att höra av sig så hon har faktist hotat med att polisanmäla han för våldtäckt och sexuelltuttnyttjande och här står jag i mitten med en pojk på 8 år och en liten knodd på väg. Han fattar inte varför jag är så uppgiven om detta eftersom att det är ju bara mig han vill ha och att småtjejer inte lockar han ett dugg, men hur fasiken ska jag veta det efter det här. Hur ska jag veta att han inte fantiserar om småtjejer när han ligger med mig och önskar att jag hade varit yngre. Blir faktist riktigt knäpp av det här har aldrig nånsin haft dåligt självförtroende förrut men nu ligger det verkligen i botten. Tack för att man har nånstans att vända sig för att klaga.
    vilken lag pratar du om? 15 år är byxmyndig (får ha sex), såvida inte personen står i beroendeställning till den äldre (tränare, läre etc)
Svar på tråden Min vidriga man