• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Emma26

Dessa sinnes sjuka män tänker inte på annat än en F*tta tyvärr ser dom inte tjejerna/kvinnorna på något annat sätt!!! Jag menar 15 år!? skulle nästan kunna vara far till henne.

Nä fy fan... har man en gång kunnat göra så, så förtsätter dom med det. Separera och lev med ditt barn och det kommande. Du ska må bra under din graviditet.. det är jätte viktigt!!!!

Ut med ASET!!! och tänk på dig själv. Om du blir äcklad nu kan du ju inte leva med honom. Det lär inte försvinna.

Själv har jag ingen pappa till mitt kommande barn, han har valt att ligga runder med hela stan istället!!!

Bevisa nu att du är en stark kvinna som inte behöver ett äckel i ditt liv!!

Sorry för dom hårda orden, jag har själv blivit våldtagen som liten flicka. har tyvärr inga bra tankar till många män!!

Lycka till//Emma

• Emma26
    Anonym skrev 2010-03-14 23:09:38 följande:
    Du blir Byxmyndig vid 15, dvs du får ha sex utan att det olagligt.
    Ändrats till 16 år
  • minst

Om han skulle ha pratat om 15-åringen med goda ord, som att hon var fin, underbar och fantastisk, skulle det ha varit bättre? Kan det inte vara så att han pratar nedvärderande om henne för att du inte ska känna någon konkurens från henne. Jag skulle i alla fall inte vilja höra att makens fd var finare eller bättre än mig.  

• Shadilly

Så när en vuxen man väljer att stoppa kuken i en tonårsflicka är det hon som är ett luder? Han tycker inte han har något ansvar om han tycker att hennes sexuella beteende inte verkar sunt?

Eller han kanske inte har kontroll över den själv?

Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Anonym (blä)
    Shadilly skrev 2010-03-15 00:04:45 följande:
    Så när en vuxen man väljer att stoppa kuken i en tonårsflicka är det hon som är ett luder? Han tycker inte han har något ansvar om han tycker att hennes sexuella beteende inte verkar sunt? Eller han kanske inte har kontroll över den själv?
    Det är alltid kvinnans fel vettu.Likadant resonerar ju pedofiler,det är flickans,eller pojkens,fel och i de fall där en man är sugen på småpojkar så är det i alla en kvinnas fel.Då skyller man på sin mamma.

Män ÄR djur,det är bara så.
    Vill bara spy!
  • minst

Vi har en laglig gräns på 15 år och sen får ni alla tycka att det är fel moraliskt. Vad vet ni om hur de träffades och vad de faktiskt gjorde tillsammans. En 30 årig oerfaren oskuld och en 15 årig dito eller en erfaren 30 åring och en 15 årig oskuld, vad är problemet om de faktiskt tycker om varandra och är rädda om varandra. Att vara 30 innebär inte alltid att man är så mogen och erfaren som alla verkar tycka här.

Att ts mår dåligt är en helt annan sak och något som hon kanske måste få hjälp med.

• Shadilly
    minst skrev 2010-03-15 00:11:14 följande:
    Vi har en laglig gräns på 15 år och sen får ni alla tycka att det är fel moraliskt. Vad vet ni om hur de träffades och vad de faktiskt gjorde tillsammans. En 30 årig oerfaren oskuld och en 15 årig dito eller en erfaren 30 åring och en 15 årig oskuld, vad är problemet om de faktiskt tycker om varandra och är rädda om varandra. Att vara 30 innebär inte alltid att man är så mogen och erfaren som alla verkar tycka här. Att ts mår dåligt är en helt annan sak och något som hon kanske måste få hjälp med.
    Tja du.

" Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid."

JAg tycker inte att det låter som att han ville gifta sig, vad tror du?
    Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Anonym (law)
    Anonym skrev 2010-03-14 23:09:38 följande:
    Du blir Byxmyndig vid 15, dvs du får ha sex utan att det olagligt.
    Det må vara, men du kan som vuxen, ändå bli dömd för våldtäkt av barn om du har sex med någon som är omyndig, dvs under 18 år. Våldtäkt av barn handlar INTE om våld/tvång utan om att ha sex med en minderårig.

Vill man vara säker på att ha handlat "rätt" bör man, om man själv är över 18 år inte ha sex med någon som är under 18 år...
  • minst

# 58 " Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid."

JAg tycker inte att det låter som att han ville gifta sig, vad tror du?

Det är ju det jag menar, det är ju klart han snackar skit om henne. Vad skulle en gravid tjej/sambo tycka om han sa att hon var underbar i sängen och helt fantastisk. Och självklart lägger han till att hon var ett luder eftersom hon inte valde att vara bara med honom utan också med andra, han blev alltså bortvald...

Vilka av er tjejer här i kväll talar om för er sambo/make att en kille ni träffat tidigare i livet var helt fantastisk i sängen och ett riktigt kap. Det gör man ju inte för man vill ju inte såra den man älskar. Självfallet kan ts kille/ sambo vara det största pucko som gått i ett par skor men han kan också vara jättekär och vilja rädda en fin relation från en katastrof genom att snärja in sig i lögner. Självklart kan man tycka att den äldre i relationen ska ta ett större moraliskt ansvar men i detta fall vet vi inget mer än det som ts berättar.

Svar på tråden Min vidriga man