• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • studenten

Jag tycker att du ska börja fundera över om detta är en man som är och kommer att vara en sund förebild för din pojke och ditt kommande barn. Tycker du att denna man, med en uppenbart snedvriden och otäck kvinnobild, ska uppfostra och påverka dina barn?

• enny signatur

Att som 30åing ha sex med en 15åring är inte olagligt. Hurvida man kan leva med någon som haft det.. tja det är upp till en själv, men man kanske orde fundera på varför man bryr sig? Tror man den unge vart utytjad?

• Kali B
    Lavish skrev 2010-03-15 10:48:44 följande:
    Jo visst jag tycker TS verkar störa sig på helt fel grejer. Ärligt talat, jag har svårt att tycka annat än att en 30 årig man som sätter på 15 åringar han kallar för luder har annat än en taskig kvinnosyn och en kass attityd. TS gör ju som hon vill men jag skulle nog inte kunna stå ut med en partner som gör så. Om han nu ljög betyder det ändå att han är osäker och kan säga precis vad som helst om andra människor för egen vinning. Att han säljer sig billigt. Hur man än vänder på steken är jag äcklad. Och det är en jävla skillnad på att omogna och rädda 15 åriga killar faller för grupptrycket ibland och kläcker ur sig mindre smarta grejer, mot att en vuxen man, snart pappa, gör det. Det han har gjort är inte olagligt. Det är bara osmakligt och osympatiskt.
    Jag anser också att det är hans kvinnosyn som är fullkomligt vidrig.
    Han ligger med en tjej som är så pass mycket yngre och kallar henne sedan för luder.
    SEDAN är han så pass jävla feg att han menar på att han inte fick upp kuken pga hennes kropp, SAMTIDIGT som han inte kunde motstå henne.
    Vad är det han inte kunde motstå?
    !5 åringens intellekt ?
    Deras starka gemenskap trots ålderskillnaden?
    För något måste det ju vara, inte sant?!

Ska idioten ljuga får han väl för fan se till att hitta något trovärdigt i sina lögner.
    Älskade Ophelia 20081025 --- Sagogryn BF 20100515
  • Anonym

Taskig kvinnosyn den där mannen har. Att kalla en tjej på 15 år för ett luder och att han satt på henne 2 gånger och behållit kontakten tyder ju bara på att det är exakt det han var ute efter. Tycker den karlen låter lite vrickad och om jag vore du hade jag tagit på mig stilettstövlarna och sparkat ut honom så jävla hårt så han var tvungen att gräva ur skon ur röven. Men det är bara min åsikt...Har svårt för sånna svin.

• Toboas

Som flera påpekat så tror jag också att "luder" är en efterhandskonstruktion för att distansera sig från tjejen han varit med och markera att hon var mycket mindre värd än hans nuvarande flickvän. Det är ju uppenbart att ålder och sexualmoral är viktiga ämnen (åtminstone här på FL) så om den han nu varit med tidigare var mycket yngre så "kompenserade" han det kanske med uttalandet.

Varför skulle sex med en person som har sex med andra automatiskt vara motsägelsefullt? Han kanske så ner på hennes beteende - av kulturella skäl - men ändå var attraherad av henne - av biologiska skäl.

• Anonym (Naiv)

Tråden är väldigt intressant! Vi kvinnor är verkligen naiva. Vi tror att våra män älskar oss och tycker vi är det vackraste som finns. I själva verket tror jag att så gott som alla (med undantag förstås) män fantiserar om en nybadad 17-åring när de har sex med oss fruar. I sådana här fall måste man alltså skilja på fantasier och handling. Att en man tycker en tonårig tjej är läcker (varför skulle han inte tycka det?) och att faktiskt gå till handling om tillfälle ges är två helt skilda saker.

Det är inte friskt att inte kunna skilja på fantasi och verklighet, så det din sambo gjorde är inte ok. Han skulle tagit sitt ansvar som en vuxen människa och låtit det vara en fantasi. Tjejen blir väl knappast gladare av att ligga med en gubbe? Hon kommer nog ångra både honom och alla andra som hon legat med en vacker dag.

Men varför i hela fridens namn berättade han det för dig när han visste vad du ansåg om saken???

• Kali B
    Toboas skrev 2010-03-15 16:49:36 följande:
    Som flera påpekat så tror jag också att "luder" är en efterhandskonstruktion för att distansera sig från tjejen han varit med och markera att hon var mycket mindre värd än hans nuvarande flickvän. Det är ju uppenbart att ålder och sexualmoral är viktiga ämnen (åtminstone här på FL) så om den han nu varit med tidigare var mycket yngre så "kompenserade" han det kanske med uttalandet. Varför skulle sex med en person som har sex med andra automatiskt vara motsägelsefullt? Han kanske så ner på hennes beteende - av kulturella skäl - men ändå var attraherad av henne - av biologiska skäl.
    Men han fick ju inte upp kuken för att han inte uppskattade hennes kropp.
    Älskade Ophelia 20081025 --- Sagogryn BF 20100515
  • Anonym (hmm..)

Hade själv sex med en 31 åring när jag var 15. Nu är jag själv 30 och börjar tycka det är äckligt med killar i min ålder som är med så unga tjejer.

Men efter att tänkt efter en stund kom jag fram till att jag nog tycker det är okej. OM det inte är själva peddogrejen som får igång killen, att tjejen ser ut som ett barn eller är så underlägsen för hon är yngre så det är det som är grejen. Övergrepp är vidrigt oavsett ålder.

Att han kallar henne luder efter att han vart där två gånger tycker jag däremot INTE är okej.

• Toboas
    Kali B skrev 2010-03-15 16:52:08 följande:
    Men han fick ju inte upp kuken för att han inte uppskattade hennes kropp.
    Vilket ju kan vara något han säger nu också av samma orsak som det jag nämde tidigare - markera att det inte var attraktivt i sig att hon var så ung.
  • Toboas
    Anonym (Naiv) skrev 2010-03-15 16:51:41 följande:
    Tråden är väldigt intressant! Vi kvinnor är verkligen naiva. Vi tror att våra män älskar oss och tycker vi är det vackraste som finns. I själva verket tror jag att så gott som alla (med undantag förstås) män fantiserar om en nybadad 17-åring när de har sex med oss fruar.
    Jag kan tycka unga tjejer (typ 17) är både söta och vackra. Attraktiv på ett sexuellt sätt är det dock sällan jag ser någon under 25 som är och knappast någon under 20. Vad ögat gillar är en annan sak än vad man upplever som attraktivt. Men jag kanske inte är typisk kille men jag tror inte jag är unik heller bara är jag som behöver gilla personen för att bli attraherad. Världens hetaste brud blir iskall sekunden hon stoppar en cigarett i munnen...
Svar på tråden Min vidriga man