• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Lavish
    Pochahontas skrev 2010-03-15 08:29:27 följande:
    Snacka om att överdriva! Ja, visst är det fel och jäkligt olämpligt det han har gjort, men pedofil??? Nu får ni ge er!!!Det är en jäkla skillnad mellan att vara pedofil och att ha sex med en som är 15 år. Inte är det rätt, men nån måtta får det vara!Jag har själv inte varit tillsammans med nån så mycket äldre, men ett par av mina kompisar - som då var 15 år - hade förhållanden med killar som var närmare 30. Lämpligt - Nej! Pedofiler - Nej!!!Det är STOOOR skillnad!
    Jag tycker inte heller att TS karl kan kallas för pedofil. Men jag hade nog inte kunnat stanna i en relation med en sådan person som han.

Det är en sak att han legat med en 15 åring när han själv var 30. Det hade varit svårt att acceptera, men hade han förklarat det med att han var väldigt förälskad och att det gick lite fel (dom hade sex) hade jag nog kunnat stå ut med det.

Att han sätter på 15 åriga tjejer som han själv tänker på som "luder" är en helt annan historia. Hade tänkt likadant om en 30 årig kvinna låg med killar i yngre tonåren som hon tänkte på som "sina små horor". Jag har nämligen svårt att tro att en 15 årig tjej som ligger med många män som är dubbelt så gamla som henne och som tänker på henne som "ludret" mår särskilt bra. Att utnyttja en så ung flicka som säkert mår väldigt dåligt... det är inte OK.
  • Anonym

Men det värsta är ju inte att han haft se med en 15-åring. Det värsta är ju att han knullat henne och sedan kallar henne för luder! vad är det för en VUXEN man som kallar ett BARN för luder? Han har ju varit med och "skapat" henne då!
    Vad skulle han själv tycka om en 30-åring skulle sätta på hans 15-åriga dotter och sedan kalla henne luder?
     Vad har man för kvinnosyn om man kallar en sexparter för dylikt? Oavsett om kvinnan ifråga är ett barn eller vuxen, så är det ännu värre när det är en vuxen som kallar ett barn så!

• Anonym (vadådå??)

Ja lagen säger 16 år..... men tjejen var ju med på detta! Jag förtsår inte att man kan sitta och kasta ur sig en massa saker om män, de är svin yadi yadi.

Okey mannen har lurat sin sambo/fru?? det är inte okey. Men någon peddo e han väl iaf INTE!

JAg var 13 år när jag hade sex första gångeni, med en något äldre kille. typ 17 år. När jag var 15-16 träffade jag en kille på nätet som var typ 30 år. Han var grymt snäll och trevlig och jag åkte dit för sex. Visst, det gick ganska hårt till men jag tyckte det var en häftig grej! någon vecka senare träffade jag han OCH hans killkompis.

Jag är inte SJUK, jag har ALDRIG blivit illa behandlad av mina föräldrar, tvärtom jag har haft allt ett barn kunde drömma om, jag ville helt enkelt utforska sex! Och VAD är det som säger att denna 15 åring inte kände samma sak??

Ja.....såna här saker är individuellt tycker jag.

• Anonym

Skulle ni själva kunna ha sex med en 15-årig kille när ni är 30? För min del - inte en chans! Vad ser vuxna män i barn? Kan de inte få tjejer i sin egen ålder eller vad är felet?

• Anonym (vadådå??)

Jag är idag 25 år och väntar mitt tredje barn med en sju år äldre man. Honom vill jag leva med resten av mitt liv, MEN jag ångrar inget av det jag gjorde i min undom. Varför ska man ångra sig?? Vad fan vi lever en gång!! Det har fått mig att se på sex som uppenbarligen många inte gör.

• Lavish
    Unex skrev 2010-03-15 01:28:33 följande:
    Du är enbart svartsjuk, ty det finns inget moraliskt förkastligt om båda var med på den och ingen skadades.
    Ursäkta men hur vet du att ingen kom till skada? Jag tycker det låter som det finns en ganska hög risk att den där tjejen verkligen kommer till skada.
  • Anonym (vadådå??)
    Anonym skrev 2010-03-15 10:00:17 följande:
    Men det värsta är ju inte att han haft se med en 15-åring. Det värsta är ju att han knullat henne och sedan kallar henne för luder! vad är det för en VUXEN man som kallar ett BARN för luder? Han har ju varit med och "skapat" henne då!Vad skulle han själv tycka om en 30-åring skulle sätta på hans 15-åriga dotter och sedan kalla henne luder? Vad har man för kvinnosyn om man kallar en sexparter för dylikt? Oavsett om kvinnan ifråga är ett barn eller vuxen, så är det ännu värre när det är en vuxen som kallar ett barn så!
    du tror inte han kallar henne så för att få ts att må bättre???
  • Indianica
    Anonym skrev 2010-03-15 10:00:17 följande:
    Men det värsta är ju inte att han haft se med en 15-åring. Det värsta är ju att han knullat henne och sedan kallar henne för luder! vad är det för en VUXEN man som kallar ett BARN för luder? Han har ju varit med och "skapat" henne då! Vad skulle han själv tycka om en 30-åring skulle sätta på hans 15-åriga dotter och sedan kalla henne luder?  Vad har man för kvinnosyn om man kallar en sexparter för dylikt? Oavsett om kvinnan ifråga är ett barn eller vuxen, så är det ännu värre när det är en vuxen som kallar ett barn så!
    Jag tror inte man ska dra för höga växlar på att han kallat flickan luder. För det första vet vi inte om han verkligen sa så till henne. Det kan lika gärna vara en efterhandskonstruktion. I verkligheten kanske han tyckte hon var en jättehärlig person, men det fattar han ju är olämpligt att säga till TS som är upprörd och kanske känner sig lite hotad av de facto att hennes man varit med en ung och antagligen vacker tjej, något TS aldrig kan konkurrera med (hon kan inte föryngra sig iaf).

Hur fult det än är är ju det mest brutala en man kan säga för att framhäva att han älskar sin kvinna att en annan kvinna var helt värdelös, t ex ett luder. Jag tycker inte man på grund av det kan utgå ifrån att hela hans kvinnosyn är helkass och att han borde leva i calibat och utan familj i resten av sitt liv på grund av det uttalandet!!! Om han däremot porrsurfar och kallar var och varannan kvinna för luder anser jag att det är befogat att ifrågasätta kvinnosynen.

Vill förtydliga att jag inte anser det vara OK att man kallar folk luder, men att det kanske är på plats med sans och balans.
  • Anonym
    Anonym (vadådå??) skrev 2010-03-15 10:07:45 följande:
    du tror inte han kallar henne så för att få ts att må bättre???
    Hade min sambo gjort likande hade jag mått sämre om han kallade en annan tjej luder!

Min sambo har som vuxen knullat en minderårig. Men skillnaden är att han inte visste om det! Hon såg äldre ut än 18 år, de träffades på krogen där tjejen kommit in med falskleg. Han hade ingen aning, men när han fick veta så mådde han skit! Han har även pratat med tjejens föräldrar. Detta var många år sen nu.

Men iallafall, hade han istället kallat tjejen luder så hade jag gått i taket. Nu visade han ångest och ånger och mådde skitdåligt över något som inte var hans fel. dvs en sund reaktion.
  • Anonym (vadådå??)
    Lavish skrev 2010-03-15 10:06:11 följande:
    Ursäkta men hur vet du att ingen kom till skada? Jag tycker det låter som det finns en ganska hög risk att den där tjejen verkligen kommer till skada.
    och ts vet väl inte ATT hon kom till skada??? Ni har fanimej ingen aning om vad ni pratar om. Kan man inte vara 15 år och älska sex på ett sunt vis??? jösses.....
Svar på tråden Min vidriga man