• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Kajsan

Har han alltså inte bara utnyttjat en minderårig utan också kallat henne för luder?
    Fy satan.

Jo just det!
  • Mrs Charles

Jag tror att din man ljuger och förminskar sina känslor för lilltjejen just för att det anses onormalt att ligga med 15åringar när man är en vuxen karl.
    Vad jag hade gjort om jag fått reda på något sånt om min man? Mått illa. Mer vet jag inte.

• Anonym (blä)

Usch ts, förstår hur du känner dig. Jag vet en kvinna som var gift och hennes man satt på datorn och tittade på flickor som var i samma ålder som hans egen dotter.
    Jag hade lämnat en sån typ på stört(eller i alla fall så fort jag kunnat).

Och det är nog tyvärr vanligt att karlar är såna här snuskgubbar. Inte kanske så att alla går hela vägen, men titta vill de nog gärna göra.
    Vet en annan kvinna vars man arbetade på ett ungdomshem. Den mannen sa en gång till mig att alla manliga assistenter slickade sig runt munnarna över småflickorna som bodde där, deras korta kjolar med mera.............det är nåt som legat kvar i mitt minne ända sen dess, för tänk hur utlämnade de är dessa tjejer på ungdomshem.......och som oftast sitter där för bl. a sexuella övergrepp.
    Jag vill fan bara spy

Men jag blir lite fundersam över att du skriver att du får 'dåligt självförtroende' vid tanken på att han kanske tänker på unga tjejer medan han ligger med dig? När du skriver så så får man känslan av att du nånstans accepterar hans beteende och hans eventuella nuvarande dragning till småtejejer och att du blir svartsjuk på småtjejerna?
    Men jag kanske missuppfattar nu??
    Eller så är du kanske inte så värst mycket äldre än dessa småtjejer?
    Själv är jag över 40 så jag reagerar ju på din tråd och din sambo utifrån min egen ålder

• Anonym (Men?)
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-03-14 19:16:03 följande:
    Tack för alla svaren! Ja han visste att hon va 15 år och kände mycket väl till lagen om aexuellt utnyttjande av minderåriga för den lagen finns faktist, spelar ingen rollatt hon va 15 år lagen finns. Han påstår att han hela tiden kände att det va fel men att han inte kunde hejda sig från att göra det och att han hade ett jätte problem att få upp kuken eftersom att han inte tände på hennes kropp.  Men varför göra om det om han ångrade första gången, och varför vara inne och titta på hennes bilder på en sex sida för vuxna, varför ha kontakt med henne i 2,5år????? Jag må ju va dum i huvet men det är så jag tänker i allafall. Han hade tydligen även sagt till henne flera ggr att han tyckte att hon beteede sig som ett ludder och hon hade bara skrattat?? jooo tjenare. En annan sak jag blev riktigt förbannad över är att han hade berättat för henne om vad han fick göra i sängen, vad i helvete hade en liten flicksnärta med det att göra???? När jag frågade om det så säger han bara " jag ville att hon skulle få veta att jag var det bästa han har haft och att sexet med henne inte ens va i närheten av det han fick av mig"  Usch finns så jävla mycket frågor men tamej fan inga svar att få av han iallafall.  Hon blev så klart skit förbannad när jag kom in i bilden och han så småniingom slutade att höra av sig så hon har faktist hotat med att polisanmäla han för våldtäckt och sexuelltuttnyttjande och här står jag i mitten med en pojk på 8 år och en liten knodd på väg. Han fattar inte varför jag är så uppgiven om detta eftersom att det är ju bara mig han vill ha och att småtjejer inte lockar han ett dugg, men hur fasiken ska jag veta det efter det här. Hur ska jag veta att han inte fantiserar om småtjejer när han ligger med mig och önskar att jag hade varit yngre. Blir faktist riktigt knäpp av det här har aldrig nånsin haft dåligt självförtroende förrut men nu ligger det verkligen i botten. Tack för att man har nånstans att vända sig för att klaga.
    Men om han inte lyckades få stånd med henne så kan han ju inte direkt "haft svårt för att hejda sig" eller???

Jag tror inte ett DUGG på hans historia.
    Och som någon annan skrev, att han kallar en femtonårig tjej för luder är inte friskt.
  • Anonym

Ju mer jag läser av detta och ditt svar så har jag bara ett råd att ge: Bryt upp med honom och hitta någon som uppskattar en kvinna och inte en flicka!!

• Anonym

Jag tycker det är värre att han kallar henne luder, än att han haft sex med henne. Visst 15 och 30 låter ju ganska galet, men hade han gjort det för att han tyckte hon var en fin tjej som han var kär i, hade det ju ändå på något sätt kunnar passeras moraliskt även med betänkligheter på åldern såklart. Han borde hejdat sig oavsett.
    Men att knulla henne och sen kalla henne LUDER? Vad är då han? Horbock? En del killar är bra på att utnyttja och sen tror de att de är helgonen och kvinnorna hororna, fy fan.

• Anonym

När jag var 15 var jag tillsammans med en kille som var 29. Vi älskade varandra och höll ihop i 10 år. Hade hans nya sagt att han var äcklig för det så hade jag nog undrat vem hon tycker att hon är som har rätt att ens bry sig. 

det finns INGEN lag som säger att man inte får ha sex när man är 15. 
  • Queenie70
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-03-14 19:16:03 följande:
    Tack för alla svaren! Ja han visste att hon va 15 år och kände mycket väl till lagen om aexuellt utnyttjande av minderåriga för den lagen finns faktist, spelar ingen rollatt hon va 15 år lagen finns. Han påstår att han hela tiden kände att det va fel men att han inte kunde hejda sig från att göra det och att han hade ett jätte problem att få upp kuken eftersom att han inte tände på hennes kropp.  Men varför göra om det om han ångrade första gången, och varför vara inne och titta på hennes bilder på en sex sida för vuxna, varför ha kontakt med henne i 2,5år????? Jag må ju va dum i huvet men det är så jag tänker i allafall. Han hade tydligen även sagt till henne flera ggr att han tyckte att hon beteede sig som ett ludder och hon hade bara skrattat?? jooo tjenare. En annan sak jag blev riktigt förbannad över är att han hade berättat för henne om vad han fick göra i sängen, vad i helvete hade en liten flicksnärta med det att göra???? När jag frågade om det så säger han bara " jag ville att hon skulle få veta att jag var det bästa han har haft och att sexet med henne inte ens va i närheten av det han fick av mig" Usch finns så jävla mycket frågor men tamej fan inga svar att få av han iallafall.  Hon blev så klart skit förbannad när jag kom in i bilden och han så småniingom slutade att höra av sig så hon har faktist hotat med att polisanmäla han för våldtäckt och sexuelltuttnyttjande och här står jag i mitten med en pojk på 8 år och en liten knodd på väg. Han fattar inte varför jag är så uppgiven om detta eftersom att det är ju bara mig han vill ha och att småtjejer inte lockar han ett dugg, men hur fasiken ska jag veta det efter det här. Hur ska jag veta att han inte fantiserar om småtjejer när han ligger med mig och önskar att jag hade varit yngre. Blir faktist riktigt knäpp av det här har aldrig nånsin haft dåligt självförtroende förrut men nu ligger det verkligen i botten. Tack för att man har nånstans att vända sig för att klaga.
    Så han nöjde sig inte med att ligga med 15 åringen, han kände sig även manad att förnedra henne också genom att kalla henne luder och berätta hur dålig hon var i sängen?? Låter som en jävligt sympatisk kille.Fy fan vad äckligt. Snacka om varning på honom......*ryser*
  • Anonym

Men ts vilka din man haft sex med innan dig har väl inte du med att göra? att han kallar tjejen för luder klingar inte riktigt rätt i mina öron i det påståendet låter det inte som din man är äldre än 15 han heller.

jag va 18år när jag träffade min man han va då 34år va/är han oxå hämsk då även fast vi idag är gifta och har 3 barn?

• Anonym

Men herregud hon 15 han 30.. Hmm de är 15år emellan.. Ja flirtar med en som är 16år äldre än mig.. Ja 22 han 37.

Svar på tråden Min vidriga man