• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • redneck girl

vad du gör struntar jag i.tycker bara att det inte låter sunt att en trettioåring knullar en femtonåring.kallar han henne luder? vad är han då själv då tro....
    att fantisera är en sak....

• Anonym (intenaiv)

Ngn ovan skrev att vi kvinnor är naiva för allas män fantiserar om väldigt unga kvinnor när de har sex med sina fruar. Då har man väl en konstig syn på män eller en konstig man till man anser jag. Jag tror att heterosexuella män rent biologiskt dras till den unga kvinnokroppen som utstrålar friskhet och fertilitet osv. Finns säkert jättebra forskning på detta varför vissa saker attraherar djuret inom oss. Så ja, rent biologiskt/genetiskt eller vad man kallar det så finns det en naturlig dragning till detta. Men män är ju inte bara djur och även om reptilhjärnan vill något så kommer ju den mänskliga sidan in med det medvetna och mer civilicerade sättet att fungera. Även män har moral, intellekt och en egen vilja som styr dem i en annan riktning. En man som lever tillsammans med kvinnan han älskar, kvinna i hans liv sätter ju inte bara på en kropp då han ligger med sin fru utan han har ju sex med en person, en individ. Min man njuter av mig och min kropp trots att jag inte är särskilt vacker eller ung och han TITTAR på mig och njuter av vad han ser. För att det är jag. När vi har sex är det mig han ligger med. Det är närhet, kärlek och verklighet. Vi står varandra nära och har gått igenom mycket tillsammans. Det är ju liksom inte "bara" sex. Vad han runkar till är väl en anna femma då handlar det ju enbart om sex. Det rör mig inte i ryggen. Tror man gör det väldigt enkelt för sig om man påstår att "alla män" vill ha yngre tjejjer osv.

• Spartacus
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-03-14 14:30:09 följande:
    Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid. Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????
    jag tycker det vidrigaste är att han kallas tjejen ett "ungt luder"(?) precis som att det skulle rättfärdiga hans handlingar... tjejen är väl i situationen oskyldig och det verkar bara vara ett sätt att få dig att må bättre ts.

jag skulle dumpa honom för att han kallade tjejen luder, DET tycker jag är förkastligt!
  • Anonym

Jag blir inte ens chockad av att din man kunde dras till en så ung kvinna, eller att denna unga tjejen hade sex med honom, det enda jag reagerar på är faktiskt att ni kallar henne för luder! Själv så tycker jag att det isåfall är din man som är det, inte tjejen! Din man borde vetat bättre än att ha sex med någon som är hälften så gammal sm honom, speciellt då hon är under 18 år också!

Och nej, det är inte olagligt om hon är över 15.

• Anonym (Flera gånger)

Jag tror tyvärr det är vanligare än man vill tro... Jag har varit med tre män som ung, jag var 12-14 år gammal, alltså inte ens byxmyndig, männen mellan 27-31 och jag kan tillägga att de visste om min rätta ålder. När jag var ung såg jag väl inget fel i det hela, men att tänka på det idag får mig verkligen att tycka att det är sjukt.. Å andra sidan så blev jag ihop med min sambo då jag var 15, han var 21. Vi har nu varit ihop i 7 år och väntar vårat andra barn.

• Micalela

Men jisses, vad säger att hon har blivit UTNYTTJAD?!Bara för att hon och din man knullat? Och hon var 15 = inte olagligt?

Det är du som gift dig med honom.

micalela.blogg.se

• Bubbis10

Ts

Denna tråd har väckt många reaktioner å här kommer en till!
    Jag har mkt svårt för sk män som har ngt intimt umgänge eller intresse av så unga flickor, en 15 åring för mig är ett BARN! Jisses jag har en dotter på 11 år, skulle en vuxen man närma sig henne om 4 år så hade han inte levt länge!!
    Sen är män som dom är, absolut ingen ursäckt, men jag blir inte heller förvånad.
    Ett x sa till mig-gumman, vi killar tar all fitta vi får-spelar ingen roll hur hon ser ut å så länge hon är byxmyndig. Ingen kille tackar nej till en ung fräch tjej!
    Jag tappade hakan å blev riktigt skitförbannad, men så sa han-du kan bli hur arg du vill, jag är bara ärlig om hur vi män funkar, sen behöver inte du tycka om det!!!!

kan ju säja att han är ett X. Sen har jag en annan kill kompis till mig, som idag är 43 år å han får ofta erbjudande fr mkt unga tjejer då han står vakt i dörren på olika ställen, han är mkt vältränad å ser ok ut. Men han skulle aldrig i sitt liv, någonsin ha sex med en så mkt yngre tjej.
    En ung tjej på 19-20 stötte på han å han sa-jag tar det som en komplimang, men jag kunde vara din pappa. du är jättesöt, men nej tack!

Han fick mig att inse att dom männen som kan hålla kuken i byxorna finns men dom är få! Tror helt ärligt att de flesta män skulle ta chansen, sen tycker jag det är vidrigt!!! när mitt x berättade att han haft sex med en tjej som var 20 om jag inte minns fel när han va 38, ja det va så jag mådde illa. Vad har man gemensamt, å ännu mindre med en 15 åring! Är man 15 år å så sexuellt aktiv så brukar det bero på att man söker bekräftelse, å hon verkar ha fått det av din man OCH vise versa, han kanske hade en kris å kände sig yngre med henne!

För mig e hela situationen SJUK, å en sådan kille anser jag vara riktigt störd! han hade sex med att barn. JA hon var byxmyndig, gör det henne till ett lovligt byte då?
    Ett luder?
    Fy för sådana svin säjer jag bara! ja det va åxå innan Ts tid, men jag förstår Ts fullt ut. å få veta ngt sånt asså..hade äcklat vilken normal tjej som helst!

• Patricia Sandell

Det där stämmer inte, det är inte olagligt att ha sex när man 15, oavsett ålder på mannen/ kvinnan man har sex med.

• Bubbis10
    Patricia Sandell skrev 2010-03-15 21:26:34 följande:
    Det där stämmer inte, det är inte olagligt att ha sex när man 15, oavsett ålder på mannen/ kvinnan man har sex med.
    Det är inte olagligt att ha sex med en 15 åring för hon är byxmyndig, MEN hon är minderårig! skulle kunna anmäla han för sexuellt utnyttjande av barn! Om man nu ska propsa på vad lagen säjer, sen e det ju ngt helt annat med moral. Som en del tyvärr saknar!
  • Anonym
    Pregga skrev 2010-03-15 21:10:45 följande:
    -när mitt x berättade att han haft sex med en tjej som var 20 om jag inte minns fel när han va 38, ja det va så jag mådde illa. Vad har man gemensamt, å ännu mindre med en 15 åring!
    Så du mår illa av att nån som är 20 har sex med en som är 38? Sen kan det ju vara så att man har jättemycket gemensamt, de kan ju inte du veta. Är man 20 så är man ju iallafall vuxen, till skillnad från när man är 15. Men det betyder ju inte att man inte har ngt gemensamt.
    Visst, jag skulle också må illa av om min sambo som är 32 går och ligger med nån som är 15, för mej är man ett barn då, även fast man är byxmyndig.
    Men tycker inte att man kan jämföra en 20åring med nån som är 15.
Svar på tråden Min vidriga man