• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Anonym
    Anonym (Fröken) skrev 2010-03-14 22:26:54 följande:
    Fast det där är ju ren och skär bullshit, vad har du för belägg för det påståendet?! Men, 15 år då är man inte gammal, vare sig erfarenhetsmässigt eller har haft några känslomässiga relationer. Han kanske kan vara hebefilist?
    Jag förstår inte din ståndpunkt, för eller emot att han varit med henne?
    Jag är EMOT!!!

Så det tror du inte? Googla!!!
  • Queenie70
    Anonym (blä) skrev 2010-03-14 22:23:14 följande:
    Lite VÄL hårt mot ts att skriva så, du verkar vara väldigt fördömande?Nu sitter ts där hon sitter, med dessutom sin gravida mage! Så kanske ge ett sunt stöd till ts i stället för och skuldbelägga ts för att själv närmast vara äcklig som har barn med den här mannen?Taskigt gjort av dig
    Ja så kan man ju tolka det jag skrev om man verkligen anstränger sig....
  • Lavish

Det är ganska äckligt faktiskt . Inte så mycket den stora ålderskillnaden som hans syn på henne. Att hon är ett ungt luder. Som han utnyttjat. En liten 15 åring.

Hade deras relation sett annorlunda ut, där han respekterade  henne och satte henne högt hade jag nog kunnat stå ut med det. Inte i det här fallet. Tyvärr

• Bradbury

Men fy faan. Äckligast som sagt är ju just hur han verkar se på henne; "Ett ungt luder". Det är ju rent förfärligt! Skulle aldrig kunna vara tillsammans med en man som hade den kvinnosynen. 

• Kastrull

Jag instämmer med några av de föregående talarna. En så pass gammal man som först valt att ha sex med en så ung tjej, för att sedan kalla henne för "luder" berättar mer om sig själv än om den femtonåriga tjejen. Det han berättar om sin egen person är ju inget smickrande, direkt.
    Dessutom har han uppenbarligen ljugit för sig med tanke på sista raderna i din ts.

• Anonym
    Mushroom skrev 2010-03-14 22:43:07 följande:
    myndig blir man först när man är 18 år. INTE när man är 15.
    Du blir Byxmyndig vid 15, dvs du får ha sex utan att det olagligt.
  • livet leker

Men TS vad är problemet?? Jag fattar inte, dessutom hände det ju INNAN han träffade dig?

• livet leker

Men att han kallade henne luder säger ju mycket om hans förstånd oxå.. usch vilken syn

• livet leker
    Hannasan skrev 2010-03-14 22:58:57 följande:
    Men fy faan. Äckligast som sagt är ju just hur han verkar se på henne; "Ett ungt luder". Det är ju rent förfärligt! Skulle aldrig kunna vara tillsammans med en man som hade den kvinnosynen. 
    Håller med..
Svar på tråden Min vidriga man