Kraniosynostos #10
Hej Pluppmamma!
Ja, vi verkar ju vara i samma fas! Och att din son hade samma "grej" med tänderna! Ibland undrar man ju om det bara är en slump?? Har fått en tid hos tandläkare imorgon.
Vår son Daniel har fått sitt prel operationsdatum- 7 november. Nu gäller det bara att han inte blir sjuk! Vill SÅ gärna få detta gjort nu så vi kan gå vidare och blicka framåt!!! Det har varit, och är, såååå jobbigt och jag har verkligen sörjt att detta hänt vår bebis...Vem vill att nån ska skära i ens lilla, perfekta sötis? Men samtidigt skönt att det går att göra nåt åt det!
Innan vi "bestämde" oss för ALB kollade jag upp en del.Pratade bl a med peter tarnow på SU som sa att i vår sons fall bhövde man ändå göra en omfattande operation och även om man skulle använda sig av fjädrar skulle operationen bli omfattande. Jag har stort förtroende för Gustavsson och har hört/läst om fler som är mycket nöjda efter att deras barn opererats av honom!! Hade jag fått veta att det hade varit bättre för vår son hade jag utan tvekan kämpat för att vår son skulle opereras på SU, tro mig!! Alla vill ju det bästa för sina barn.
När har de sagt att er son ska opereras? Bor ni i stockholmstrakten?
Var på förberedelser på ALB idag inför Daniels sövning (för datortomografi) på måndag. Alla som jobbade där var verkligen så gulliga så det kändes positivt...
Lycka till på torsdag!!
. Jag kan tänka mig både em eller helg men kanske bättre en helg ändå! Hämtar ju de två äldre killarna på skola och hos dagmamma. Måste dock ta med mig Daniel i vilket fall men han går ju inte än i alla fall... När du skrev Barkarby kom jag att tänka på att vi ju alltid kan fika på IKEA?? Ni får säga vad ni tycker... Ser fram emot att träffa er! För mig spelar det ingen roll om din dotter följer med. Du gör som du vill!