Elsas mamma- Vilken dag du/ni haft!! Visst är det typiskt, av alla dagar händer det just idag!! Skönt att det är gjort och bra jobbat att göra allt utan din sambo, särskilt med Elsas magsjuka. Tur i oturen att det hände idag, då kommer hon ju ha frisknat till till på måndag. Barn repar sig fort så förhoppningsvis kommer hon inte att vara svag på måndag... Håller tummarna att du klarar dig!! Förstår verkligen att du vill vara med. Testa att svälja 8 hela vitpepparkorn varje dag. Sägs att det ska funka. Värt ett försök i a f! Stort lycka till!!!!!!!
Var på ALB med mellankillen idag som sagt, i ett annat ärende. Kunde dock inte låta bli att åka upp till neurokirurgen och fråga Inger om det fanns ett närmare operationsdatum... Daniel har ju fått 7 nov som op datum och det är ju inte sååå lång tid kvar. Min oro är dock att eftersom han är frisk nu så kommer han kanske att bli sjuk lagom tills dess... Inte så logiskt tänkande kanske... Är smått paranoid nu vad gäller sjukdom. Jobbigt mitt i förkylnings- och magsjuketider. Särskilt med två äldre bröder. Verkar även som att det är en del barn som får vattkoppor just nu. Försöker tänka positivt och att det som händer det händer men lättare sagt än gjort. Känns som de längsta 3 veckorna i mitt liv! Inger på neurokirurgen tycker nog att jag är lite knäpp men då får hon väl tycka det. Det gäller ju mitt barn!!! Jag vill att detta ska vara över nu!
Kram till er alla