• Lycka77

Efter upprepade mf-forts

Vi fanns där för varandra när vi hade det som jobbigast...

Nu har vi äntligen fått våra efterlängtade små, den värsta tiden är över.
    Här kan vi dela vardagens små bekymmer men även de underbara stunderna.
    Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
  • babblar på

grattis a80! oj vad bäbssugen jag blev nu

• fruZ

Tack alla!
    Jag är jätteglad och faktiskt mycket mindre orolig. Det börjar sprida sig på jobbet och när någon säger "grattis, vad roligt!" svarar jag inte "det är tidigt, vi får se hur det går" utan "tack, det är jättespännande".

Tyvärr är jag fortfarande mördande trött (och var så med N fram till vecka 25 tror jag...), vilket i kombination med att N har slutat sova på dagen gör att vi vid middagstid är på riktigt dåligt humör båda två. Men det är ju verkligen ett lyxproblem, jag är trött för att jag är gravid och blir arg på min underbara dotter. Inte direkt nåt att gnälla över va Skrattande

• Krusbär

Här kommer fler glada nyheter! Gjorde KUB igår och fick se en fin liten bebis i miniatyr, med fint pickande hjärta, pulserande navelsträng och full fart i armar och ben! Vi kunde till och med se alla små tår! Och resultatet på testet blev bra.

Jag är så otroligt lättad! Nu kanske jag äntligen vågar känna mig gravid på riktigt och tänka att vi faktiskt ska få barn. Men det känns märkligt och ofattbart att vi ska få ett barn till. Att få sonen var ju långt ifrån en självklarthet, och att få ännu ett barn känns inte mer självklart det. Man får bara försöka leva i nuet och vara tacksam för livet!

• Lycka77

Grattis Krusbär, vad underbart!

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Cia o krabaten

Jippi Krus!!! Stort grattis även till dig!

• fruZ

Åh, vad skönt Krusbär! Grattis!!! Visst är det alldeles overkligt?!
    När är BF?

• Krusbär

Tack för alla grattis! Hoppas att man kan leva på detta nu till nästa UL...

a80: Enligt mina beräkningar är bf 22 april, vilket verkar stämma +/- ett par dager enligt UL. När är din bf?

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts