• Lycka77

Efter upprepade mf-forts

Vi fanns där för varandra när vi hade det som jobbigast...

Nu har vi äntligen fått våra efterlängtade små, den värsta tiden är över.
    Här kan vi dela vardagens små bekymmer men även de underbara stunderna.
    Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
  • Krusbär

a80: Kan du inte få en tid hos din gyn, om du har ont? Du kan även överdriva blödningarna? Smärta och blödningar borde vara skäl nog. Det är säker ingen fara, men jag förstår att onsdag nästa vecka känns som en evighet om du är orolig. Kram

• fruZ

Idag är det lite bättre med oron, mer sömn, illamående och ingen ryggvärk. Just mer sömn brukar vara effektiv ångestdämpning för mig...

• fruZ

Man ska inte säga att det känns ok. Blödde lite till igår kväll och lite mer imorse så nu ligger jag platt i soffan, blöder och väntar på att få komma till gyn imorrn. Skitskitskit.

• Krusbär

a80: Du vill inte åka in till gynakuten då?

• fruZ

Krusbär; nä, jag gick till KK imorse när det började (var på jobbet 2 trappor upp) och fick prata med en BM, de hade fullbokat hela dagen därför fick jag tid imorgon. Jag har ingen lust alls att sitta på akuten och vänta på en fullbokad jourdoktor, och tycker det inte riktigt är motiverat när jag blöder så lite och inte har ont. Så jag väntar tills imorgon. Håll tummarna!

• Krusbär

a80: OK. Håller tummarna! Uppdatera oss gärna efter besöket. Vilken tid ska du dit?

• fruZ

10.30 ska vi dit. Kommer ju vara lagom nervöst. Blödningen har iaf slutat, vilket ger mig lite hopp och samtidigt gör morgondagen ännu läskigare.

• StoraD

a80, skönt att blödningen upphört! jag håller tummarna för dig imorgon söt!

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts