-
-
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
-
a80: Kan du inte få en tid hos din gyn, om du har ont? Du kan även överdriva blödningarna? Smärta och blödningar borde vara skäl nog. Det är säker ingen fara, men jag förstår att onsdag nästa vecka känns som en evighet om du är orolig. Kram
-
Idag är det lite bättre med oron, mer sömn, illamående och ingen ryggvärk. Just mer sömn brukar vara effektiv ångestdämpning för mig...
-
Man ska inte säga att det känns ok. Blödde lite till igår kväll och lite mer imorse så nu ligger jag platt i soffan, blöder och väntar på att få komma till gyn imorrn. Skitskitskit.
-
a80:
-
a80:
Du vill inte åka in till gynakuten då? -
Krusbär; nä, jag gick till KK imorse när det började (var på jobbet 2 trappor upp) och fick prata med en BM, de hade fullbokat hela dagen därför fick jag tid imorgon. Jag har ingen lust alls att sitta på akuten och vänta på en fullbokad jourdoktor, och tycker det inte riktigt är motiverat när jag blöder så lite och inte har ont. Så jag väntar tills imorgon. Håll tummarna!
-
a80: OK. Håller tummarna! Uppdatera oss gärna efter besöket. Vilken tid ska du dit?
-
10.30 ska vi dit. Kommer ju vara lagom nervöst. Blödningen har iaf slutat, vilket ger mig lite hopp och samtidigt gör morgondagen ännu läskigare.
-
a80, skönt att blödningen upphört! jag håller tummarna för dig imorgon söt!
-
a80: Håller tummarna!