• Lycka77

Efter upprepade mf-forts

Vi fanns där för varandra när vi hade det som jobbigast...

Nu har vi äntligen fått våra efterlängtade små, den värsta tiden är över.
    Här kan vi dela vardagens små bekymmer men även de underbara stunderna.
    Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
  • Finessan

Hej kära vänner!

Läääänge sedan jag var här inne. Sitter på jobbet nu, men tänkte läsa ikapp lite ikväll. Ser snabbt att vi har nya bebisar på g, stort grattis till er!

Anledningen till att jag tittar in är att vi efter många om och men har beslutat oss för att försöka oss på en ny liten bebis. Jag har verkligen inte kännt mig redo förrän nu och vet i ärlighetens namn inte om jag är det riktigt än heller, men tiden springer ikapp mig (fyllde 40 förra veckanObestämd) så det är nu eller aldrig.

Det är många tankar och känslor som dyker upp och mycket praktiskt som måste fixas med mediciner och så. Hoppas på fortsatt hjälp av Dr B som fortfarande hjälper gamla pat. Annars har jag en tid hos Anette Sjösten i början av december.

En liten kortis från mig. Stor kram till er alla!!!! Hjärta

• fruZ

Hej Finesssan!
    Kul att se dig och stort lycka till med medicinfixandet och bebisverkstan!

• Cia o krabaten

Finessan: Spännande!
    Håller tummar och tår  

• StoraD

Hej Finessan, grattis i efterskott! Jag håller tummarna för dig vännen! Hur är allt med lilla V? 

• Irma

Finessan: Kul att se dig! Vad bra om DrB fortsätter hjälpa sin gamla patienter! Håller tummarna!

• fruZ

Gnäll; Sista veckorna är det bara oroorooro. Så himla rädd att nåt ska gå snett nu när vi kommit så långt och satsat så mycket. Och tiden bara segar sig fram.

• Irma

lillaD: Jadå. Just nu går han igenom sin första förkylning. men det är ingenting mot vad han kämpat med innan

a80: Usch för oro  

• Cia o krabaten
    fruZ skrev 2011-11-09 21:46:04 följande:
    Gnäll; Sista veckorna är det bara oroorooro. Så himla rädd att nåt ska gå snett nu när vi kommit så långt och satsat så mycket. Och tiden bara segar sig fram.
    Peppar lite. Försök fylla dagarna med en massa annat. Tankemonstret är det värsta!
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts