• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • bluebird
    t0va skrev 2010-03-19 09:29:50 följande:
    japp jag tror på en flodhästunge, en dvärgflodhäst då ;)
    *skrattar* {#lang_emotions_laughing}

Så många dagar extra har den ju inte bakats, men vi får se vem som har rätt. {#lang_emotions_wink}

Ska hänga upp ditt signerade foto på väggen, håller på att välja ut en lämplig plats redan nu.
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-19 09:29:50 följande:
    japp jag tror på en flodhästunge, en dvärgflodhäst då ;)
    Nämen det var väl en elefant hon skulle ha?

Jag gissar att elefanten kommer 11.53, väger 3360 och är 51 cm lång. Så ta inte ut segern i förskott, Bluebird!
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • bluebird
    Denebola skrev 2010-03-19 09:37:45 följande:
    Nämen det var väl en elefant hon skulle ha?Jag gissar att elefanten kommer 11.53, väger 3360 och är 51 cm lång. Så ta inte ut segern i förskott, Bluebird!
    Vi får väl se. {#lang_emotions_djavulsk}
  • t0va
    bluebird skrev 2010-03-19 09:31:09 följande:
    *skrattar* Så många dagar extra har den ju inte bakats, men vi får se vem som har rätt. Ska hänga upp ditt signerade foto på väggen, håller på att välja ut en lämplig plats redan nu.
    nej men hon har varmluftsugn så då går det fortare ;)
  • bluebird
    t0va skrev 2010-03-19 09:39:02 följande:
    nej men hon har varmluftsugn så då går det fortare ;)
    Det har du ju rätt i, och de blir väl "bulligare" då också, fan, det tog jag inte med i beräkningarna. {#lang_emotions_yell}
  • CuteElliz

vad roliga ni är...

men vi åkte in på kontroll i natt... stackars min sambo... han fick vara vaken från halv sex på morgonen till ungefär halv fyra imorse... {#lang_emotions_embarassed}

men iaf... dom gjorde ctg på mej o såg att jag visserligen hade sammandragningar men att dessa påverkade livmodertappen ganska lite... sen gjorde bm som tog emot oss en undersökning på mej som visade att livmodertappen var intakt fortfarande, men hade börjat mjukna... o sen konstaterade hon att jag var öppen 2 cm...

så nu hoppas jag på att den kommer i helgen...

• bluebird
    CuteElliz skrev 2010-03-19 09:44:47 följande:
    vad roliga ni är... men vi åkte in på kontroll i natt... stackars min sambo... han fick vara vaken från halv sex på morgonen till ungefär halv fyra imorse... men iaf... dom gjorde ctg på mej o såg att jag visserligen hade sammandragningar men att dessa påverkade livmodertappen ganska lite... sen gjorde bm som tog emot oss en undersökning på mej som visade att livmodertappen var intakt fortfarande, men hade börjat mjukna... o sen konstaterade hon att jag var öppen 2 cm...så nu hoppas jag på att den kommer i helgen...
    Men vad fan CuteElliz, nu får du ta ett snack med den där ungen.{#lang_emotions_yell}

Jag vill ju ha det signerade kortet ju. {#lang_emotions_frown}
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-19 09:47:10 följande:
    Men vad fan CuteElliz, nu får du ta ett snack med den där ungen. Jag vill ju ha det signerade kortet ju.
    haha... jo... jag försöker få våran bebis att gå med på att det är dags... men bm på förlossningen sa att jag hade börjat att mogna iaf... =)  så som sagt... hoppas på helgen...
  • t0va

då kanske jag får rätt på vikten i alla fall... en liten dvärgflodhäst :D

Nu ska jag iväg och fjanta lite med vården, ha det så bra undertiden

• bluebird
    CuteElliz skrev 2010-03-19 09:51:41 följande:
    haha... jo... jag försöker få våran bebis att gå med på att det är dags... men bm på förlossningen sa att jag hade börjat att mogna iaf... =)  så som sagt.{#lang_emotions_wink}.. hoppas på helgen...
    Det är ingen vidare lydig bebis du har, får börja arbeta med disciplin direkt hen kommer ut.
Svar på tråden För oss pladdriga.