• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-18 22:07:47 följande:
    du får göra som jag med kaninen, muta bebis så kommer den nog ut. Kex funkade lite dåligt så testa med något annat så ska den nog komma ut snart :)
    haha... jag tror nog det är på g nu dock... har ont som attan o det går ca 4-5 min mellan... =/
  • Fru U
    CuteElliz skrev 2010-03-18 22:11:51 följande:
    haha... jag tror nog det är på g nu dock... har ont som attan o det går ca 4-5 min mellan... =/
    Och alvedon hjälper inte?
    Svaren bor i hjärtat
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-18 22:13:34 följande:
    Och alvedon hjälper inte?
    har inte tagit ngn... har inte känts som att det ens kan hjälpa idag faktiskt... det gör mer ont idag än det gjorde igår...
  • bluebird
    CuteElliz skrev 2010-03-18 22:15:35 följande:
    har inte tagit ngn... har inte känts som att det ens kan hjälpa idag faktiskt... det gör mer ont idag än det gjorde igår...
    Har du långt till BB?
  • Fru U
    CuteElliz skrev 2010-03-18 22:15:35 följande:
    Spännande

Kanske lillelliz kommer då
    Svaren bor i hjärtat
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-18 22:16:13 följande:
    Har du långt till BB?
    det beror på i vilken stad jag ska föda...

till Linköping är det ca 4,5 mil... o till Norrköping är det lite längre ändå... =p
  • t0va

Whiee.. håller tummarna och står beredd med banderollen :)

• Fru U
    CuteElliz skrev 2010-03-18 22:19:31 följande:
    det beror på i vilken stad jag ska föda... till Linköping är det ca 4,5 mil... o till Norrköping är det lite längre ändå... =p
    Låter långt för mig med antingen 15minuter eller 30minuter till ett sjukhus
    Svaren bor i hjärtat
  • bluebird
    CuteElliz skrev 2010-03-18 22:19:31 följande:
    det beror på i vilken stad jag ska föda... till Linköping är det ca 4,5 mil... o till Norrköping är det lite längre ändå... =p
    Ok, så mitt råd om att resa på dig och börja jogga/gå fort är då kanske inte så lysande. Det var nämligen så jag fick ut minstingen på fyra timmar.{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden För oss pladdriga.