haha... nu är du grönprickig... =p alltså rödprickig = röd prick efter namnet som när man är utloggad, grönprickig = grön prick efter namnet som när man är inloggad... =p
Ah, you so smart.
Hur går det då, har du inte klämt ur dig den där ungen än? Hur många dagar plus har du gått nu?
idag är det fem dagar plus... men nu börjar jag faan undra om det inte är på g... =/
5 dagar plus!
Jag har ju aldrig tagit mig längre än 36+1, och det tyckte jag var lång tid, kan inte ens föreställa mig vad du går igenom. Det positiva är ju att du nu bör kunna vara rätt säker på att bebisen kommer inom en vecka.
5 dagar plus! Jag har ju aldrig tagit mig längre än 36+1, och det tyckte jag var lång tid, kan inte ens föreställa mig vad du går igenom. Det positiva är ju att du nu bör kunna vara rätt säker på att bebisen kommer inom en vecka.
haha... japp... senast nästa söndag har jag bebis... =p
haha... japp... senast nästa söndag har jag bebis... =p
Och skötbordet hann bli färdigt, det kommer bli toppen ska du se, och när bebben väl blivit född så kommer du att helt ha glömt hur jobbigt det var under den sista veckan.
Och skötbordet hann bli färdigt, det kommer bli toppen ska du se, och när bebben väl blivit född så kommer du att helt ha glömt hur jobbigt det var under den sista veckan.
haha... jo... men jag hoppas banne mej det blir en smidig förlossning... haha... annars jävlar...
Vilken skön inställning, tänk om fler hade den, att bara ta förlossningen som den kommer liksom.
haha... känns som att man inte kan göra så mycket åt saken iaf... bebis lär komma ut när den vill iaf... spelar ingen roll om man preparerar med massa smärtlindring eller inte... har man otur hinner inte smärtlindringen ta ngt innan bebis kommer... haha...