För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.
Hihi, vi är med på hetaste debatterna
Oh... då måste vi börja bråka om något också. Jag tror inte CuteElliz är gravid, hon födde nog inatt men vill ha idolbilden av mig helt själv så hon lurar oss andra att gissa att det blir dax senare. SÅÅÅÅÅ typiskt FL-morsor ;)
Dagens idiotkommentar "men om man är sjuk så klarar man alltid av att gå till läkare" jo visst... sen att själva ta sig till läkaren oftast är det lättaste steget, ringa, vänta i telefon eller på att de ringer och sen komma förbi någon sur sköterska och få en tid är det jag har upplevt som det absolut mest ansträngande.
Minns när jag bodde 300m från vårdcentralen, hade skyhög feber och hörselgångsinflammation. Hörde inget på ena örat och taskigt på andra, och hade feberhallicar... det var inte lätt att ta sig till läkaren, men smärtan fick iväg mig. Men jag hörde inte vad hon sa. Stackars läkarstudent som inte kunde titta på trummhinnan för allt var igensvullet. Fick en skriven lapp att ge till apoteket så de skulle fatta vad jag behövde. Eftersom jag inte hörde då alls vad de sa. Det svullnade igen på andra örat också.
De 2 veckorna levde jag på jordgubbar och saft :D
Nu ska jag gå och vila och tycker att bebis ska se till att sparka, lixom det blir inte någon fotbollsproffs om den inte börjar i tid. Mormor berättade att när jag var foster så hade de sagt att det var en fotbollspelare, tydligen sparkade jag massor. Så rätt de hade :)
kolla villken söt bild jag hittade, om en vecka är min bebis i den storleken http://www.gravid.se/8_calendar/week_19.jpg
Skumt. Jag kan se "uppdatera inlääget"-knappen i en TS som inte är min. Fast när jag klickar på den så har jag inte behörighet. Men var ju tvungen att testa i alla fall