• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • bluebird
    CuteElliz skrev 2010-03-18 21:56:44 följande:
    haha... känns som att man inte kan göra så mycket åt saken iaf... bebis lär komma ut när den vill iaf... spelar ingen roll om man preparerar med massa smärtlindring eller inte... har man otur hinner inte smärtlindringen ta ngt innan bebis kommer... haha...
    Eller så har man tur, för då har det gått snabbt, allt är relativt.{#lang_emotions_wink}

Funderar på att lägga mig men är speedad efter massa kaffe och lite hångel, samtidigt har jag varit uppe sedan fem och somnade vid ett, så det kanske är dags,.
  • t0va

Så nu är syster mailad ;)

Ska skriva brev åt läkaren sen är jag klar med dagens uppdrag, någon måtta får det vara.

• Fru U

Ser att ni pladdrar på. Själv somnade jag en stund i soffan, vaknade i lagom tid till criminal minds

Svaren bor i hjärtat
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-18 21:58:25 följande:
    Eller så har man tur, för då har det gått snabbt, allt är relativt. Funderar på att lägga mig men är speedad efter massa kaffe och lite hångel, samtidigt har jag varit uppe sedan fem och somnade vid ett, så det kanske är dags,.
    haha... sant... sj ska jag försöka fortsätta klocka mina värkar o sen ska jag nog testa med en varm dusch... o hjälper inte det så blir det ringa förlossningen som gäller...
    t0va skrev 2010-03-18 21:58:56 följande:
    Så nu är syster mailad ;) Ska skriva brev åt läkaren sen är jag klar med dagens uppdrag, någon måtta får det vara.
    ah... duktigt t0va...
  • bluebird
    Fru U skrev 2010-03-18 22:00:48 följande:
    Ser att ni pladdrar på. Själv somnade jag en stund i soffan, vaknade i lagom tid till criminal minds
    Har spelat in det. {#lang_emotions_wink}
  • bluebird
    CuteElliz skrev 2010-03-18 22:01:35 följande:
    haha... sant... sj ska jag försöka fortsätta klocka mina värkar o sen ska jag nog testa med en varm dusch... o hjälper inte det så blir det ringa förlossningen som gäller... ah... duktigt t0va...
    Håller tummarna, för nu är jag trött på att vänta. {#lang_emotions_wink}
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-18 22:02:20 följande:
    Håller tummarna, för nu är jag trött på att vänta.
    haha... det kan jag lova att jag är också...!!! haha...
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-18 22:00:48 följande:
    det är ju så bra det programmet... men vi har inte den kanalen... {#lang_emotions_cry}
  • Fru U
    CuteElliz skrev 2010-03-18 22:05:36 följande:
    det är ju så bra det programmet... men vi har inte den kanalen...
    aww. Kommer på dvd sen ju
    Svaren bor i hjärtat
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-18 22:04:11 följande:
    haha... det kan jag lova att jag är också...!!! haha...
    du får göra som jag med kaninen, muta bebis så kommer den nog ut. Kex funkade lite dåligt så testa med något annat så ska den nog komma ut snart :)
Svar på tråden För oss pladdriga.