• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • bluebird
    Denebola skrev 2010-03-19 10:08:06 följande:
    Men herregud hur kan man bara tillåta en sån sak?! Då innebär det ju att alla som skaffar barn med män är pedofiler!!  Är det okej att tända på barn?!
    {#lang_emotions_surprised} Det har jag aldrig tänkt på!
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-19 10:08:59 följande:
    Jo, visst finns det undantag. Min son är fem år men tänker och agerar oftast som en 50-åring.  Jag har alltid trott att föräldrar gjorde barnen "lillgamla", ack så jag bedrog mig.
    haha... ok... ja, men jag måste erkänna att det är rätt kul att se likheter o skillnader barn/föräldrar... =p  haha... min sambo är vääääldigt lik sin pappa till sättet framförallt... men även en del till utseendet... men dom är så pass lika att dom till o med rör runt i kaffekoppen på precis samma sätt...!!!! o då slår de emot skeden mot kanten på precis samma ställe o oftast samtidigt... haha...
  • Denebola
    bluebird skrev 2010-03-19 10:09:33 följande:
     Det har jag aldrig tänkt på!
    Det går bara utför med mänskligheten... Vad ska vi ta oss till?!
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-19 10:09:33 följande:
     Det har jag aldrig tänkt på!
    det måste jag erkänna att det har inte jag heller tänkt på... {#lang_emotions_sealed}
  • bluebird
    CuteElliz skrev 2010-03-19 10:11:16 följande:
    haha... ok... ja, men jag måste erkänna att det är rätt kul att se likheter o skillnader barn/föräldrar... =p  haha... min sambo är vääääldigt lik sin pappa till sättet framförallt... men även en del till utseendet... men dom är så pass lika att dom till o med rör runt i kaffekoppen på precis samma sätt...!!!! o då slår de emot skeden mot kanten på precis samma ställe o oftast samtidigt... haha...
    Min son har klara likheter med sin far också, konstigt nog har även mina döttrar det, fastän de inte minns honom. Det är lustigt det där, hur vissa beteenden "ärvs" på något mystiskt sätt.
  • bluebird
    Denebola skrev 2010-03-19 10:11:49 följande:
    Det går bara utför med mänskligheten... Vad ska vi ta oss till?!
    LIka bra att vi alla lägger oss ner och dör. {#lang_emotions_cry}

Fan, här blir jag ju deprimerad.{#lang_emotions_frown}
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-19 10:12:34 följande:
    Min son har klara likheter med sin far också, konstigt nog har även mina döttrar det, fastän de inte minns honom. Det är lustigt det där, hur vissa beteenden "ärvs" på något mystiskt sätt.
    så sant... jag vet att jag (tyvärr) har ärvt en del beteenden från min far också... det komiska är väl att en del motsatta beteenden har jag ärvt från min mamma... haha...
  • Denebola
    bluebird skrev 2010-03-19 10:13:19 följande:
    LIka bra att vi alla lägger oss ner och dör. Fan, här blir jag ju deprimerad.
    Jag kan i alla fall säga att jag inte har bidragit till att föra dnna tragiska befolkning vidare, det är mer än vissa andra i den här tråden. Mm just det!
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-19 10:17:36 följande:
    Jag kan i alla fall säga att jag inte har bidragit till att föra dnna tragiska befolkning vidare, det är mer än vissa andra i den här tråden. Mm just det!
    haha... din tur kommer den också...
  • smurf52

*Inne och snokar*

(Det är nu ni ska hjälpa mig tjata på min lillasyster CuteElliz om att hon ska upp och röra på sig lite istället för att sitta still på stolen med massa jätteonda värkar och bita sig i läppen var femte minut.)

Svar på tråden För oss pladdriga.