• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-18 20:45:15 följande:
    haha... ok... ja, vi har varit o handlat mat också... =p  sambon tog pizza o jag en kebabtallrik... som vanligt klarade jag inte av att äta upp min mat... men men... just nu sitter jag o har ont istället... =/
    Kass... din kaktus kanske inte gillar kebabtallrik. Tycker ändå du får ta och säga till på skarpen nu, vi andra orkar inte vänta längre vill ju se bebisbilder nu ;)
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-18 20:48:37 följande:
    Kass... din kaktus kanske inte gillar kebabtallrik. Tycker ändå du får ta och säga till på skarpen nu, vi andra orkar inte vänta längre vill ju se bebisbilder nu ;)
    ja... jag börjar nästan tro att det är dags ikväll... men vi får väl se... tror som sagt inte att det kommer dröja många dagar innan det är ngn som vill ut... =p

har du tagit kontakt med syrran än...?? jag kan garantera dej att hon hjälper dej med det där du ska ha in till tingsrätten...   hon sa att det var positivt att tingsrätten inte fattat beslut än...
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-18 20:50:51 följande:
    ja... jag börjar nästan tro att det är dags ikväll... men vi får väl se... tror som sagt inte att det kommer dröja många dagar innan det är ngn som vill ut... =p har du tagit kontakt med syrran än...?? jag kan garantera dej att hon hjälper dej med det där du ska ha in till tingsrätten...   hon sa att det var positivt att tingsrätten inte fattat beslut än...
    ska äta upp så ska jag sätta mig med det. Fick nya hallon så då kan jag hålla motivationen uppe en stund och få lite gjort. Gäller att hitta rätt motivation. :)
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-18 20:52:20 följande:
    ska äta upp så ska jag sätta mig med det. Fick nya hallon så då kan jag hålla motivationen uppe en stund och få lite gjort. Gäller att hitta rätt motivation. :)
    ok... syrran har tydligen bra koll på vilken kommundel som är bra o vilken som inte är det... så om du tar kontakt med henne så kan hon hjälpa dej att få till det bra... eller som hon uttryckte det: då kan man lättare veta vem man ska klämma åt ballarna på...

• t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-18 20:55:22 följande:
    ok... syrran har tydligen bra koll på vilken kommundel som är bra o vilken som inte är det... så om du tar kontakt med henne så kan hon hjälpa dej att få till det bra... eller som hon uttryckte det: då kan man lättare veta vem man ska klämma åt ballarna på...
    lol, det låter som en brud i min smak. :D
    ja inte för att jag är lagd åt det hållet...
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-18 20:58:34 följande:
    lol, det låter som en brud i min smak. :D ja inte för att jag är lagd åt det hållet...
    haha... hon är ganska tuff för att "bara" vara 23 år...   men hon har haft att göra med myndigheter förr...
  • CuteElliz

hej... =)

hur kommer det sig att du är rödprickig...?? jag menar... jag är ju grönprickig... =/

• bluebird
    CuteElliz skrev 2010-03-18 21:12:40 följande:
    hej... =)hur kommer det sig att du är rödprickig...?? jag menar... jag är ju grönprickig... =/
    Rödprickig?
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-18 21:26:08 följande:
    Rödprickig?
    haha... nu är du grönprickig... =p  alltså rödprickig = röd prick efter namnet som när man är utloggad, grönprickig = grön prick efter namnet som när man är inloggad... =p
Svar på tråden För oss pladdriga.