• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-19 09:51:41 följande:
    haha... jo... jag försöker få våran bebis att gå med på att det är dags... men bm på förlossningen sa att jag hade börjat att mogna iaf... =)  så som sagt... hoppas på helgen...
    Tur det, man ska ju inte skaffa barn om man är omogen. {#lang_emotions_sunny}
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-19 09:53:16 följande:
    Det är ingen vidare lydig bebis du har, får börja arbeta med disciplin direkt hen kommer ut.
    haha... definitivt...
    Denebola skrev 2010-03-19 09:54:04 följande:
    Tur det, man ska ju inte skaffa barn om man är omogen.
    haha... jag menar det... det är ju positivt att dom bedömer att man börjat mogna... haha...
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-19 09:56:17 följande:
    haha... jag menar det... det är ju positivt att dom bedömer att man börjat mogna... haha...
    Fast å andra sidan. Det är nästan lite väl sent att börja mogna efter BF. Det måste ju innebära att du var omogen när ni gjorde barnet, är det en särskilt bra grund att stå på som förälder egentligen? {#lang_emotions_tomte}
  • Denebola
    Denebola skrev 2010-03-19 09:59:52 följande:
    Fast å andra sidan. Det är nästan lite väl sent att börja mogna efter BF. Det måste ju innebära att du var omogen när ni gjorde barnet, är det en särskilt bra grund att stå på som förälder egentligen?
    Och har bm gjort någon bedömning på din karl? Är han mogen?
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-19 09:59:52 följande:
    Fast å andra sidan. Det är nästan lite väl sent att börja mogna efter BF. Det måste ju innebära att du var omogen när ni gjorde barnet, är det en särskilt bra grund att stå på som förälder egentligen?
    haha... men bebis ser nog till att den processen skyndas på nu tror jag...
    Denebola skrev 2010-03-19 10:00:35 följande:
    hon undersökte inte honom... haha... (fick en väldigt rolig bild i huvudet nu)
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-19 10:03:36 följande:
    hon undersökte inte honom... haha... (fick en väldigt rolig bild i huvudet nu)
    Oansvarig bm. Anmäl till socialstyrelsen genast!
  • bluebird
    Denebola skrev 2010-03-19 10:00:35 följande:
    Men det vet du väl, män mognar tills de blir sju år, sen växer dom bara. {#lang_emotions_wink}
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-19 10:04:59 följande:
    Men det vet du väl, män mognar tills de blir sju år, sen växer dom bara.
    haha... isf är nog min ett undantag faktiskt... han är lite mer mogen än en sjuåring... =p  han är nog som en tonåring iaf...

haha..
  • Denebola
    bluebird skrev 2010-03-19 10:04:59 följande:
    Men det vet du väl, män mognar tills de blir sju år, sen växer dom bara.
    Men herregud hur kan man bara tillåta en sån sak?! Då innebär det ju att alla som skaffar barn med män är pedofiler!! {#lang_emotions_yell} Är det okej att tända på barn?! {#lang_emotions_baby}
  • bluebird
    CuteElliz skrev 2010-03-19 10:07:51 följande:
    haha... isf är nog min ett undantag faktiskt... han är lite mer mogen än en sjuåring... =p  han är nog som en tonåring iaf... haha..
    Jo, visst finns det undantag. Min son är fem år men tänker och agerar oftast som en 50-åring. {#lang_emotions_wink} Jag har alltid trott att föräldrar gjorde barnen "lillgamla", ack så jag bedrog mig.
Svar på tråden För oss pladdriga.