*Inne och snokar* (Det är nu ni ska hjälpa mig tjata på min lillasyster CuteElliz om att hon ska upp och röra på sig lite istället för att sitta still på stolen med massa jätteonda värkar och bita sig i läppen var femte minut.)
äh... tyst med dej syster... nu ska du inte vara sån där... biter mej inte i läppen heller... behöver inte bita ihop längre... jag fick bita ihop förut för att det gjorde ont i magen och benet... jävla ben o börja bråka idag...
Jag kan i alla fall säga att jag inte har bidragit till att föra dnna tragiska befolkning vidare, det är mer än vissa andra i den här tråden. Mm just det!
Om du hade mina gener skulle du också vilja föra dem vidare.
äh... tyst med dej syster... nu ska du inte vara sån där... biter mej inte i läppen heller... behöver inte bita ihop längre... jag fick bita ihop förut för att det gjorde ont i magen och benet... jävla ben o börja bråka idag...
Jasså... På msn är det minsann bara 4 minuter sen du behövde bita ihop.
*Inne och snokar*(Det är nu ni ska hjälpa mig tjata på min lillasyster CuteElliz om att hon ska upp och röra på sig lite istället för att sitta still på stolen med massa jätteonda värkar och bita sig i läppen var femte minut.)
Jag rådde henne att jogga igår kväll, men siddu det sket hon i.
Jasså... På msn är det minsann bara 4 minuter sen du behövde bita ihop.
ja, men det högg ju till i benet samtidigt...
men visst... det gör ont i magen också... o bluebird: jag tror inte det är ngn bra idé att jag försöker jogga... haha... då blir det jordbävning... *asg*
ja, men det högg ju till i benet samtidigt... men visst... det gör ont i magen också... o bluebird: jag tror inte det är ngn bra idé att jag försöker jogga... haha... då blir det jordbävning... *asg*
precis... haha... o plus att jogging inte är ngn bra idé idag då jag vaknade av kramp i ena vaden... det var faan värre än de här värkarna... åtminstone just då... snart är jag nog av en annan uppfattning... men bebis ville ju inte komma i natt så då får den snällt vänta tills imorrn... det har jag bestämt...
precis... haha... o plus att jogging inte är ngn bra idé idag då jag vaknade av kramp i ena vaden... det var faan värre än de här värkarna... åtminstone just då... snart är jag nog av en annan uppfattning... men bebis ville ju inte komma i natt så då får den snällt vänta tills imorrn... det har jag bestämt...
Gissning:
05.14 den 20 mars.
Vikt 3760g och 52 lång....