För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.
t0va, jag håller med Elliz om att ni ska ha dopet som ni vill. Har svärmor problem med det får hon hantera det. Men ja, förklara varför ni vill göra som ni vill, så förstår hon förhoppningsvis. Hon kanske bara inte ens har tänkt tanken att ni skulle kunna vilja ha dopet i din hemstad, men när hon får höra idén kanske hon gillar den ändå.
mmm, vi har ju faktist bestämt det innan kiwi föddes... dopkläning har hon ordnat också, den sambon hade. Får väl se sen...
Vi kör på babysemp så det blir nog att köpa en nan och prova, han äter runt 120-150ml nu, förutom på ntterna då det blir runt 90ml. Märkte igår att om han ligger på sidan som om han ska amma så kräktes han inte så mycket, ska prova vidare och se så det inte var en tillfällighet. Magen fö. verkar normal.
Får se om vi lyckas åka och fota till tidningen idag.
denebola: ja, det är klart... var ju tvungen att testa o se hur hon skulle reagera... jag är ju så nyfiken...
Nu är han vägd och han ökar gått upp 680gr på 2 veckor, men vi ska väga igen om 2 veckor för att ha koll, sen ska vi börja att testa babysemp lemolac och låta honom sitta upp mer. Så det blir babyskydd efter maten ;)
Babysittern kommer troligen i veckan med mina föräldrar så babyskyddet får funka så länge.
Ska försöka få liv i min hane nu så vi kan göra oss klara för fotograferingen till tidningen, men jag slår vad om att liten kommer göra en jättekräks precis när de fotar ;)
ja, babysemp lemolac är toppenbra... ngt dyrare, men inte mycket... den kör vi med också...