CuteElliz skrev 2010-08-08 20:35:13 följande:
haha... jag känner igen det där med att knappt äta... när jag skulle in till förlossningen hade jag ätit ett pkt nudlar, typ fyra mackor o en klunk yoghurt på hela dagen... det var allt... yoghurten tog jag strax innan vi åkte eftersom dom sagt att det vore bra om jag åt ngt innan...
men vissa är inte skapta för att vara gravida men däremot för att föda barn... men hoppas att du får hjälpen du vill ha... glöm nu inte skriva allt som ni vill att de ska veta på förlossningen o bb...
Japp, visade mitt brev för barnmorskan sist vi var där och hon skrev in i journalen att jag har ett brev med :D
Ska komplettera med att om något händer så vill jag att sambon ska fatta besluten, så de vet min vilja kring den frågan. Annars tror jag att jag fått med det som är viktigt, vi har snackat massor så han vet hur jag känner också.
Du som har bebis, babygym och babysitter är det något som de kan ha glädje av i början eller är det senare? Vi pratade om det i en annan tråd men ingen hade koll. Minns att mina föräldrar berättat att jag bodde i babysittern när jag var liten, men vet inte när de började använda den.
Har skaffat en myspöl åt oss, ja inte jag och hanen då för vi får knappt plats utan bebisen och inte sånt FL-mys utan vanligt mys ;)
Tyvärr verkar kaninen tro att just pöl betyder att man ska göra små pölar i den, så vi ska åka till ikea och köpa en grind så hon inte kan ta sig in i vardagsrummet utan att vi vill det och är med ;)
Hoppas att hon känner något, för hon har varit så på att få vara nära mig nu. Idag när jag mådde skit och stortjöt i 2 timmar så fick hon spel och slet bort kompostgallret för köksöppningen för att komma ut.