För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()

Nu har boendestöd varit här och det gick så bra med hans nya person, de klickade direkt. Tror det var så viktigt att den biten fungerade idag så han får lite positiva saker också. Så fick jag hjälp att packa diskmaskinen nu när hanen inte orkar det och jag inte kommer ner och når allt heller. :)
Så nu ska vi ladda inför natten, liten håller på för full att äta sin giraffskallra kanske smakar bättre än ersättningen, tror jag ska starta en tråd om det ;)
Jamen dåså
Sov gott och hoppas du får vila ut lite nu!
men lilla vännen... ta hjälp av alla du kan få hjälp av... syrran bor ju tydligen nära, be henne komma o hjälpa... hon har ju erbjudit sig...
tycker det är så synd att inte jag bor i norrköping också nu... då hade jag lätt kommit förbi o hjälpt till... mitt hjärta värker verkligen för er... hoppas hoppas hoppas att allt löser sig snart...
Idag mår han aningen bättre, han verkar ha fått sova lite på medicinen han fick igår. Vi har tom. gjort egen pizza ikväll och myst lite, fast självklart vaknade liten precis lagom tills det var dax att äta men han ville mest ligga och se söt ut så vi fick äta i lugn och ro.
http://img.skitch.com/20100910-gmntthdh9ffttnq7d64xfp235e.jpg
Jag har faktiskt inte lagt dit giraffen utan han tog den själv och gosade ner sig.
Är skittött på min kropp bara, mår bättre nu än någonsin för jag går mycket bättre. Men såret har gått upp och kleggar massor så det blir besök från distriktssköterskan imorgon igen, ingen sovmorgon här... Fast det är skönt att vi slipper ränna till sjukhuset eller vårdcentralen. Men sköterskan sa att det lär ta ett tag innan det läker ihop, men så fort som det inte rinner så mycket så kan hanen hjälpa mig att plåstra om. Just nu så är det lite för stort sår för att jag ska våga låta honom ta allt. Antar att sköterskorna kan se om det blir inflammerat lite före honom.
Är livrädd för att få infektion i det nu också. Magen verkar läka annars även om jag har haft superont idag, men jag glömde ta medicinen. Inte så konstigt att jag har superont heller när de grävt så mycket, men snitten verkar läka ihop fint, bara insidan som ska läka. Men med tanke på att hela magen var som ett gigantiskt hårt blåmärke så tar det väl sitt tag.