För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()

Jag fick adhd-droppar idag också... lixom hur ska vi minnas att ge det varje dag i 2år? Borde vara förbjudet att komma på sånna påhitt för folk med adhd... jag minns ju inte ens att ta mina smärtstillande och får asont när jag missar... fast det är ju redan kört för våran liten ;)
Grr... jag har inte bara pms, eller rättare sagt mens, ont i magen där de opererade osv... skulle kolla bandaget som distriktssköterskan satte dit. tro F-n att hon har satt klisterdelen över mitt andra sår där dränaget satt, det som kleggar lite men hade en skorpa... fick bort kompressen men så jävla korkat.
Satte på våran kompress och tejpade lite, jag har fått någon hudreaktion på tejpen de använder också. Så imorgon ska jag säga till att vi fixar detta själva nu och hör av oss om det ser konstigt ut. För jag orkar verkligen inte med fler idioter, hanen har i alla fall vett nog att inte sätta tejp över såren och inte trycka fast tejpen där snitten är. Visserligen är snitten läkta men det gör så ont när tejpen ligger där och drar.
Min hud på magen är så extremt känslig nu, inte så konstigt med tanke på att den var helt blå och stenhård för 3 veckor sedan då sätta massa tejp... det är inte så lämpligt. Nu tejpar jag bara lite i kanterna så håller ju trosorna fast resten så kompressen inte skuttar iväg.
Är ingen bra kväll alls... huvudvärk har jag också, men liten verkar ha somnat, fick i honom 60ml nu och han verkade inte kräkas upp det. Han lär vakna om någon timme igen men hanen kanske kan ta en matning inatt.
Jävlar så trött jag är på vården nu, vill bli frisk.
Och när man tror att det inte kan bli värre... Hanen är sjukskriven men skulle på möte med jobbet och af igår, vi trodde de äntligen skulle göra upp en plan och stötta honom. Men han fick sparken och af sa inget alls, chefen ansåg att han ansträngt sig massa. Lixom det är ju därför han fått lönebidrag. Så chefen körde hem hanen och jag sov då men han skulle ha datorn och sånt exakt just då. Han sa inget till mig när han stod och väntade på att hanen skulle fixa klart, jävla fegis. Inte ett ljud om det har vi hört, den där andra chansen fick han aldrig. Jag är så förbannad han har bara utnyttjat att hanen fått lönebidrag och inte gjort något. Jo han byggde om kontoret och gjorde ett nytt rum med bidrag från af, det rummet fick hanen aldrig använda. Förutom det så har liten jätteont i magen, masa f gaser och han blir hysterisk vid matdax. Så vi misstänker mjölkalleergi men BVC sa bara att alla barn kräks och har ont i magen. Inget går at göra. Men jag pratade med föräldrastödet igår skulle vara där en timme men det blev 2.5, då såg psykologen hur ont han har och hon hämtade sköterskan och de ska hjälpa oss att prata med BVC. Så nu blir det soc igen... Och hanen är rätt knäckt och jag är så trött på allt.