• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-19 15:22:53 följande:
    haha... mjo... o se på oss som är runt tjugo... vi är faan inte normala nånstans...!!!!!
    hear, hear

Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 15:21:58 följande:
    haha... attans då... vi har bara ren sprit hemma o inget groggvirke... haha... men vin har vi... =p  en bag in box... som sambon köpte innan han kom ihåg att jag var gravid...
    Använd vinet som groggvirke. {#lang_emotions_tongue_out}
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 15:22:53 följande:
    haha... mjo... o se på oss som är runt tjugo... vi är faan inte normala nånstans...!!!!!
    Min är ju lite äldre så jag har dålig koll.
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-19 15:43:38 följande:
    hear, hear
    haha...
    NoMatter skrev 2010-03-19 15:46:42 följande:
    Använd vinet som groggvirke.
    tror inte det blir så gott... o så lär nog sambon undra vad jag haft för mej när han kommer hem om jag luktar sprit...
    NoMatter skrev 2010-03-19 15:47:36 följande:
    Min är ju lite äldre så jag har dålig koll.
    haha... jag är ju iofs 22 o blir 23 i år... men inte en enda som jag känner som är runt 20-25 (ca) är normal... =p  o sambon är inget undantag trots att han fyllt 26... =p
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-19 15:49:51 följande:
    haha... jag är ju iofs 22 o blir 23 i år... men inte en enda som jag känner som är runt 20-25 (ca) är normal... =p  o sambon är inget undantag trots att han fyllt 26... =p
    När fyller du?
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-19 16:03:07 följande:
    i april...
    Jag fyller i augusti
  • Denebola
    Denebola skrev 2010-03-19 17:19:35 följande:
    Jag fyller i augusti
    Och fyller alltså också 23 i år om det inte framgick
  • t0va

CuteElliz: ingen fara, nu är jag vaken och vi har en dunk i källaren, jag kommer direkt. Så ska vi se till att skrämma ut den där ungen ;)

Var skönt att vila en stund, jag toksomnade. Iväg och hämta sambo på sitt vuxendagis och sen blir det tacos ikväll. Mums. Hjälpis mailade också, nu har mina reservdelar till rullstolen kommit, så jag tänkte försöka ta mig dit på måndag. Snart slipper jag tappa hjulen :D

• CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-19 17:33:45 följande:
    CuteElliz: ingen fara, nu är jag vaken och vi har en dunk i källaren, jag kommer direkt. Så ska vi se till att skrämma ut den där ungen ;) Var skönt att vila en stund, jag toksomnade. Iväg och hämta sambo på sitt vuxendagis och sen blir det tacos ikväll. Mums. Hjälpis mailade också, nu har mina reservdelar till rullstolen kommit, så jag tänkte försöka ta mig dit på måndag. Snart slipper jag tappa hjulen :D
    hehe... ja... jag la mej för att vila ett tag, men inte sjutton somnade jag inte... o min plastpappa är här när som helst med varor som jag bad honom handla... så får lägga mej en stund efter att han varit här... ska äta choklad o glass (kanske?) o kanske bakelser... mums...
Svar på tråden För oss pladdriga.