• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Fru U

När mormor födde svärmor (kallar henne mormor även om vi inte är biologisk släkt) så sa bm appropå att mormor hade ont "att kan du göra den, kan du klämma ut den"

Nästan 70år sen är det väl nu och hon var ogift, det ni, värre kunde det väl knappt bli.

Kommer tillbaka sen, nu ska jag krascha på soffan o sova en stund.

Svaren bor i hjärtat
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-19 17:40:42 följande:
    När mormor födde svärmor (kallar henne mormor även om vi inte är biologisk släkt) så sa bm appropå att mormor hade ont "att kan du göra den, kan du klämma ut den" Nästan 70år sen är det väl nu och hon var ogift, det ni, värre kunde det väl knappt bli. Kommer tillbaka sen, nu ska jag krascha på soffan o sova en stund.
    jag vill också sova en stund...!!!!

fru u: jag behöver din hjälp med en överklagan till fl's moderatorer sen...
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-19 17:38:41 följande:
    hehe... ja... jag la mej för att vila ett tag, men inte sjutton somnade jag inte... o min plastpappa är här när som helst med varor som jag bad honom handla... så får lägga mej en stund efter att han varit här... ska äta choklad o glass (kanske?) o kanske bakelser... mums...
    vi ska handla och jag behöver nog glass nu. Dietisten sa att jag får småäta så mycket jag vill, kex och sånt så jag kommer igång med ätandet. Har ju ätit sånna 900gr glass helt själv på ett dygn och inte f-n gick jag upp ett enda gram.

Sambon vägde sig också och han hade gått upp 0.7 medans jag gått ner 0.3... något är helt klart knas, det ska vara tvärt om. Kiwin verkar vara storätare. Bakelser urk... inget sött är gott längre.
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-19 17:43:19 följande:
    vi ska handla och jag behöver nog glass nu. Dietisten sa att jag får småäta så mycket jag vill, kex och sånt så jag kommer igång med ätandet. Har ju ätit sånna 900gr glass helt själv på ett dygn och inte f-n gick jag upp ett enda gram. Sambon vägde sig också och han hade gått upp 0.7 medans jag gått ner 0.3... något är helt klart knas, det ska vara tvärt om. Kiwin verkar vara storätare. Bakelser urk... inget sött är gott längre.
    haha... jodå... här är det mycket som går ner...   haha... sista godiset åt jag upp igår innan sambon kom hem... =p  men nu ska jag pallra mej ner till nedervåningen o passa vid dörren så jag kan öppna snabbt när min plastpappa kommer förbi... =p
  • Denebola

Åh, jag är så nöjd, jag är så nöjd

Min kompis hade skrivit detta till mig på facebook: Är alla brandmän lågutbildade?

Jag kände att jag var tvungen att komma på något lika bra som svar, och det gjorde jag

Ja. Dessutom pratar de ofta slang.

Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-19 17:48:57 följande:
    Åh, jag är så nöjd, jag är så nöjd Min kompis hade skrivit detta till mig på facebook: Är alla brandmän lågutbildade? Jag kände att jag var tvungen att komma på något lika bra som svar, och det gjorde jag Ja. Dessutom pratar de ofta slang.
    haha... den var faktiskt jäkligt bra...!!!!
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-19 17:54:28 följande:
    haha... den var faktiskt jäkligt bra...!!!!
    Jag fick klura på den ett tag, men den kom precis innan jag skulle somna Jag hyser en nördig hatkärlek till ordvitsar, lite mer kärlek än hat dock, bara för att det är så knäppt och jobbigt med dem {#lang_emotions_heart}
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 17:48:57 följande:
    Åh, jag är så nöjd, jag är så nöjd Min kompis hade skrivit detta till mig på facebook: Är alla brandmän lågutbildade? Jag kände att jag var tvungen att komma på något lika bra som svar, och det gjorde jag Ja. Dessutom pratar de ofta slang.
    lol :D

http://www.expressen.se/dejting/1.1833637/atta-regler-for-one-night-stands här får ni som vill ha bebis men inte har en hane lite tips på hur ni gör för att det inte ska bli pinsamt efter ONS, tur att vi har expressen som kan hjälpa oss med sånt. Helt klart i FL-stil
  • frukarlssonn
    CuteElliz skrev 2010-03-19 16:03:07 följande:
    i april...
    Bra månad, fyller oxå i april
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-19 17:56:59 följande:
    Jag fick klura på den ett tag, men den kom precis innan jag skulle somna Jag hyser en nördig hatkärlek till ordvitsar, lite mer kärlek än hat dock, bara för att det är så knäppt och jobbigt med dem
    men det är ju sånt som är kul...

åklagare = en person reparerar bilar...??
Svar på tråden För oss pladdriga.