• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-18 18:15:23 följande:
    Det är bra att ni lyssnar på den som är äldre och förståndigare. Det där bejewvaddetnuheter är skiiiittråkigt.
    haha... nej... det är det inte...

säger jag som är beroende av spelet... =p
  • CuteElliz

t0va: hur går det för dej med att formulera en överklagan eller vad det nu var som skulle in till tingsrätten...??

• NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-18 18:17:01 följande:
    haha... nej... det är det inte... säger jag som är beroende av spelet... =p
    Jag tycker att det är skiiittråkigt. Spelade det förr men ledsnade BIG TIME! Men nu ska jag kika på Go´kväll, där dom ska göra om en kvinna. Jag älskar sånt.
    Det största modet är tålamodet!
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-18 18:18:54 följande:
    Jag tycker att det är skiiittråkigt. Spelade det förr men ledsnade BIG TIME! Men nu ska jag kika på Go´kväll, där dom ska göra om en kvinna. Jag älskar sånt.
    haha... ok... ja, jag spelar det i brist på annat... =p  haha... plus att jag kan koncentrera mej lättare på det nu när jag börjar få ont igen... =/
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-18 18:06:18 följande:
    men... det är väl en Kiwi du ska ha...?? då borde den ju inte skadas... Kiwis kan inte få horn o svans... dom bara blir lite ludna... =p o nej... inget huvud som tittar ut än... =p  men däremot tror jag att jag börjar få värkar igen... eldimini: hihi... varför får du inga bra poäng då...?? stressar du upp dej för mycket...?? om du har för bråttom i spelet så missar man massor...   försök istället att ta det lugn så ser man fler möjligheter...   o utnyttja hint-knappen... =p
    Nej, jag vet inte... Jag är väl för långsam :P Men hur är det med extragrejerna man kan "köpa", är det någon där som är extra bra att satsa på?
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • Denebola
    NoMatter skrev 2010-03-18 18:18:54 följande:
    Vad ska de göra om henne till? En hamster kanske?
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-18 18:37:08 följande:
    Nej, jag vet inte... Jag är väl för långsam :P Men hur är det med extragrejerna man kan "köpa", är det någon där som är extra bra att satsa på?
    jag vet inte... jag har inte köpt ngn än... =p  men har väl funderat på den där som är extra tid...
  • CuteElliz

min sambo är elak... han är fasen det... han undrade om jag var ljusskygg... o då påstod jag att jag var det... då tyckte han att då kan jag ju inte ha dataskärmen igång... o så stängde han av den... när jag satt o spelade bejeweled...!!!! {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_sealed}

• Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-18 18:55:33 följande:
    min sambo är elak... han är fasen det... han undrade om jag var ljusskygg... o då påstod jag att jag var det... då tyckte han att då kan jag ju inte ha dataskärmen igång... o så stängde han av den... när jag satt o spelade bejeweled...!!!!
    DUMPA!!!
  • Denebola

Eh, lämna är visst det magiska fl-ordet.

Svar på tråden För oss pladdriga.