• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Fru U

favoritar tråden (se där man kan visst göra nya ord )

Svaren bor i hjärtat
  • CuteElliz

haha... nej... då blir jag ju ensamstående mamma... o det är ju nästan ännu värre enligt fl's sätt att se det...

snälla fru u: kan du inte ändra din text lite...?? varenda gg jag kollar så ser det ut som Svanen bor i hjärtat o inte Svaren bor i hjärtat...

• Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-18 19:02:21 följande:
    haha... nej... då blir jag ju ensamstående mamma... o det är ju nästan ännu värre enligt fl's sätt att se det... snälla fru u: kan du inte ändra din text lite...?? varenda gg jag kollar så ser det ut som Svanen bor i hjärtat o inte Svaren bor i hjärtat...
    Alla har Svan i hjärtat. Så är det.
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-18 19:13:35 följande:
    jag är uttråkad...
    Nytt rekord =) 104,250
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • Fru U

Just därför blir den kvar

SVAREN (inte SVANEN) bor i hjärtat
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-18 19:16:04 följande:
    Nytt rekord =) 104,250
    bra... =)

jag har inte slagit mitt senaste rekord än... 202,600...
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-18 19:19:32 följande:
    Just därför blir den kvar
    hihi... tack... du ändrade iaf så det blev tydligare...
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-18 18:17:57 följande:
    t0va: hur går det för dej med att formulera en överklagan eller vad det nu var som skulle in till tingsrätten...??
    jättebra, jag åkte och köpte mat istället och hämtade hane ;)

De hade inte influensablåbär så jag fick byta till en bob hallon istället :( Men personalen visste inte vad vi pratade om, tydligen hade beskedet gått ut men inte till alla anställda. Så det var fortfarande extrapris på kräkshallon och låg en stor hög, efter att vi sa till så rusade de för att plocka bort dem. Ica har ju själva meddelat att man ska dra in den produkten. Fint när kunder måste meddela personalen... fast på det icat så vet jag att kommunikationen uppifrån inte är den bästa.

Nu ska vi göra köttfärssås och spagetti och hoppas att kiwin är på hungerhumör. Sen ska jag skriva brev till min läkare så han fixar läkarintyg till parkeringstillståndet, jag ska till vårdcentralen imorgon så då kan jag lämna det på plats. Så smidigt...
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-18 19:29:43 följande:
    jättebra, jag åkte och köpte mat istället och hämtade hane ;) De hade inte influensablåbär så jag fick byta till en bob hallon istället :( Men personalen visste inte vad vi pratade om, tydligen hade beskedet gått ut men inte till alla anställda. Så det var fortfarande extrapris på kräkshallon och låg en stor hög, efter att vi sa till så rusade de för att plocka bort dem. Ica har ju själva meddelat att man ska dra in den produkten. Fint när kunder måste meddela personalen... fast på det icat så vet jag att kommunikationen uppifrån inte är den bästa. Nu ska vi göra köttfärssås och spagetti och hoppas att kiwin är på hungerhumör. Sen ska jag skriva brev till min läkare så han fixar läkarintyg till parkeringstillståndet, jag ska till vårdcentralen imorgon så då kan jag lämna det på plats. Så smidigt...
    haha... ok... ja, vi har varit o handlat mat också... =p  sambon tog pizza o jag en kebabtallrik... som vanligt klarade jag inte av att äta upp min mat... men men...

just nu sitter jag o har ont istället... =/
Svar på tråden För oss pladdriga.