• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-19 17:57:55 följande:
    lol :D www.expressen.se/dejting/1.1833637/atta-regle... här får ni som vill ha bebis men inte har en hane lite tips på hur ni gör för att det inte ska bli pinsamt efter ONS, tur att vi har expressen som kan hjälpa oss med sånt. Helt klart i FL-stil
    Men hur gör man om man tar med någon hem till sig? För det fanns ju bara åtta regler, varken mer eller mindre...
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 18:00:37 följande:
    Men hur gör man om man tar med någon hem till sig? För det fanns ju bara åtta regler, varken mer eller mindre...
    ingen aning... du får väl ringa expressen och fråga eller se till att inte ta med någon hem. Du kan ju inte visa för offret... menar ONS:et att du är den desperata ;)
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-19 18:02:15 följande:
    ingen aning... du får väl ringa expressen och fråga eller se till att inte ta med någon hem. Du kan ju inte visa för offret... menar ONS:et att du är den desperata ;)
    Haha Fast jag tror inte min kille blir så glad om jag gör allt för stora efterforskningar kring det där :P

(desperat kan jag dock gå med på att jag är, jag har inte träffat min pojkvän sen 7 januari )
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 18:05:22 följande:
    Haha Fast jag tror inte min kille blir så glad om jag gör allt för stora efterforskningar kring det där :P (desperat kan jag dock gå med på att jag är, jag har inte träffat min pojkvän sen 7 januari )
    stackare... jag har inte träffat mig på 5 timmar och börjar bli desperat.
    Jag ska forska vidare åt dig så du inte behöver ligga sömnlös och fundera på vad som gäller. ;)
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-19 18:07:49 följande:
    stackare... jag har inte träffat mig på 5 timmar och börjar bli desperat. Jag ska forska vidare åt dig så du inte behöver ligga sömnlös och fundera på vad som gäller. ;)
    Haha aaw tack snälla du {#lang_emotions_flower}
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-19 18:07:49 följande:
    jag har inte träffat mig på 5 timmar och börjar bli desperat.
    ROFL

Personlighetsklyvning?
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 18:09:51 följande:
    ROFL Personlighetsklyvning?
    Japp, jag är så schizo, har du inte märkt det? Fru U, diverse cuteflodhästen osv. Det är alla mina nick, så egetnlgien är det bara du och mina jag som pratar i den här tråden... eller du kanske också är en av jag? :D
  • CuteElliz
    Marinero skrev 2010-03-19 17:58:03 följande:
    Bra månad, fyller oxå i april
    hehe... ok... vädur eller oxe...??
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-19 18:11:27 följande:
    Japp, jag är så schizo, har du inte märkt det? Fru U, diverse cuteflodhästen osv. Det är alla mina nick, så egetnlgien är det bara du och mina jag som pratar i den här tråden... eller du kanske också är en av jag? :D
    Oh noes, you're inside my mind! {#lang_emotions_surprised}
  • Denebola

Näe, nu måste jag bort på affärn och skaffa mat.

Affären går för övrigt under smeknamnet Slemmis

Svar på tråden För oss pladdriga.