• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 19:54:13 följande:
    hon är född -62...
    Typ, jämngammal med mig. Och det verkar bevisa att inte 60-talisterna är riktigt som dom (vi) borde heller.
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-19 20:02:03 följande:
    haha... vad är det för chips då...??
    lantchips tror jag, är bara salta saker som gäller, jag är astråkig när det gäller chips redan innan flodhästsjukan ;)
  • NoMatter
    Denebola skrev 2010-03-19 19:54:57 följande:
    Vill du att vi ska kalla dig speciell i stället? (Måste bara slänga in
    " target="_blank">Stephen Lynch
    här Alla hans låtar är fruktansvärt o-PK, men de är så briljanta att man bara måste gilla dem Och så är han söt också)
    Ni får kalla mig vad mig vad  ni vill. Jag bryyyr mig inte.

Det där med normal är nåt jag inte gillar med tanke på min syster som har Downs symdrom och när man prata om henne och ska jämföra (varför man nu ska det) med oss "normala" så blir det bara så knäppt.  Dessvärre har jag inte hittat något bättre ord. {#lang_emotions_foot_in_mouth}

Nu ska jag kolla lite på Let´s dance.
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 20:01:40 följande:
    ska kika let's dance... o rösta på claudia... synd att man inte fick rösta ut ngn... alltså att man fick ringa på den man inte ville ha kvar...
    I wish!!
  • frukarlssonn
    CuteElliz skrev 2010-03-19 18:26:57 följande:
    haha... nix... antar att du fyller typ 20 eller 21 april... =p
    Väldigt nära 23:e
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Denebola

Jag kan inte se let's dance. Vi fick ny tv-leverantör så kanalerna ramlade runt och nu får jag inte in 4:an (oroginalfjärren är trasig och universalfjärren är inte helt kompatibel så det går inte att göra kanalsökning).

Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • t0va

eldimini: kass... jag kollar på superg från paralympics, just nu är det blinda som åker... helt otroligt, fattar inte hur man ens vågar kasta sig ut för en sån backe utan att se.

Jag gillar inte heller ordet "normal" vi brukar säga normaltokig för den stora gråa massan allmänheten... ;)

• frukarlssonn
    Denebola skrev 2010-03-19 20:10:38 följande:
    Jag kan inte se let's dance. Vi fick ny tv-leverantör så kanalerna ramlade runt och nu får jag inte in 4:an (oroginalfjärren är trasig och universalfjärren är inte helt kompatibel så det går inte att göra kanalsökning).
    Inte jag heller. för sambon tittar på innebandy
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Fru U

Vi tittar på the Seeker på sexan (snacka om att de tolkat fritt från böckerna).

Btw, godmorgon

Svaren bor i hjärtat
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-19 20:13:19 följande:
    eldimini: kass... jag kollar på superg från paralympics, just nu är det blinda som åker... helt otroligt, fattar inte hur man ens vågar kasta sig ut för en sån backe utan att se. Jag gillar inte heller ordet "normal" vi brukar säga normaltokig för den stora gråa massan allmänheten... ;)
    Måste in med en
    " target="_blank">låt
    till apropå paralympics Men ja, man blir verkligen imponerad av dem, bara en sån sak som att kämpa stenhårt trots funktionshinder.

Äh, men det är rätt skönt att inte har en helt fungerande tv, för då har jag inte lika mycket att kolla på/slöa framför.
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
Svar på tråden För oss pladdriga.