• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-19 17:57:55 följande:
    lol :D www.expressen.se/dejting/1.1833637/atta-regle... här får ni som vill ha bebis men inte har en hane lite tips på hur ni gör för att det inte ska bli pinsamt efter ONS, tur att vi har expressen som kan hjälpa oss med sånt. Helt klart i FL-stil
    haha... var ju bara tvungen att kolla igenom dom... haha... men jag har haft en ons... haha... men inte efter en kväll på krogen... snarare en kille som jag först lärde känna lite o började bli lite halvintresserad av... men eftersom jag inte kan nöja mej med halvbra sex eller sämre så var jag ju tvungen att testa honom först... haha... sen den ggn har jag inte hört av mej igen... haha... {#lang_emotions_embarassed}
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 18:13:50 följande:
    Näe, nu måste jag bort på affärn och skaffa mat. Affären går för övrigt under smeknamnet Slemmis
    jag med, men det blir vanliga ica inget slemmis ;)
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-19 18:13:50 följande:
    Näe, nu måste jag bort på affärn och skaffa mat. Affären går för övrigt under smeknamnet Slemmis
    haha... men du... man ska inte gå till slemmis... det är ju slemmis som ska gå...
  • frukarlssonn
    CuteElliz skrev 2010-03-19 18:12:01 följande:
    hehe... ok... vädur eller oxe...??
    Oxe, va nära att bli vädur

Du då?
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • CuteElliz
    Marinero skrev 2010-03-19 18:19:17 följande:
    Oxe, va nära att bli vädur Du då?
    vädur...   med god mariginal...
  • frukarlssonn
    CuteElliz skrev 2010-03-19 18:22:10 följande:
    vädur...   med god mariginal...
    Ja ok, då fyller vi inte samma dag
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • CuteElliz
    Marinero skrev 2010-03-19 18:25:12 följande:
    Ja ok, då fyller vi inte samma dag
    haha... nix... antar att du fyller typ 20 eller 21 april... =p
  • CuteElliz

fasen vad ensam jag känner mej just nu då... {#lang_emotions_cry}  alla ni andra har ju övergivit tråden... {#lang_emotions_cry}

• smurf52
    CuteElliz skrev 2010-03-19 18:14:23 följande:
    haha... var ju bara tvungen att kolla igenom dom... haha... men jag har haft en ons... haha... men inte efter en kväll på krogen... snarare en kille som jag först lärde känna lite o började bli lite halvintresserad av... men eftersom jag inte kan nöja mej med halvbra sex eller sämre så var jag ju tvungen att testa honom först... haha... sen den ggn har jag inte hört av mej igen... haha...

Och det har du inte berättat för mig?!
  • CuteElliz
    Diverse skrev 2010-03-19 19:20:42 följande:
    Och det har du inte berättat för mig?!
    haha... det var under den tiden vi två inte pratade med varandra... {#lang_emotions_embarassed}
Svar på tråden För oss pladdriga.