• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 19:43:58 följande:
    haha... nåja... om vi ska hårddra det lite så är jag normal jämfört med min mamma...  
    Hmm, när är din mamma född då?
  • NoMatter
    t0va skrev 2010-03-19 19:47:51 följande:
    näääääj! jag glömde glassen... får väl hålla mig till hallon ikväll, men det är typ nästan lika gott. Skulle ha jordnötter till tacosen men de hade inte sånna utan skal och salt, så det blev med skal. Så nu får jag sitta och skala en stund
    Gör egen glass, det har jag gjort ikväll.
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 19:49:50 följande:
    Jordnötter till tacosen?! Det har jag aldrig hört talas om. Men det låter som något som är värt att testa.
    jag googlade lite och folk hade tydligen sånt i tacon, visserligen var det från FL, men jag har för mig att min faster gör så. Tänkte testa... annars älskar kaninerna jordnötter eller så kan jag ju skicka till gravidelefanten cuteElliz ;)
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 19:50:41 följande:
    Hmm, när är din mamma född då?
    hon är född -62...
  • Denebola
    NoMatter skrev 2010-03-19 19:50:03 följande:
    Hmm....*host*....*harkel*...Jag är fullständigt normal. F.ö avskyr jag ordet normal.
    Vill du att vi ska kalla dig speciell i stället?

(Måste bara slänga in
    " target="_blank">Stephen Lynch
    här Alla hans låtar är fruktansvärt o-PK, men de är så briljanta att man bara måste gilla dem Och så är han söt också{#lang_emotions_heart})
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-19 19:53:15 följande:
    jag googlade lite och folk hade tydligen sånt i tacon, visserligen var det från FL, men jag har för mig att min faster gör så. Tänkte testa... annars älskar kaninerna jordnötter eller så kan jag ju skicka till gravidelefanten cuteElliz ;)
    den här gravidelefanten gillar inte jordnötter... fick sug efter det ngn gg i somras... köpte hem en stor påse... den sitter sambon o käkar upp numera... om den ens finns kvar... =p  annars har han kastat det som var kvar av dom... =p
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-19 19:53:15 följande:
    Se där. Ja, det finns väl tokigare saker folk gör. Men jag skriver upp det på en liten lapp och ska ta och testa det vid tillfälle.
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-19 19:55:27 följande:
    den här gravidelefanten gillar inte jordnötter... fick sug efter det ngn gg i somras... köpte hem en stor påse... den sitter sambon o käkar upp numera... om den ens finns kvar... =p  annars har han kastat det som var kvar av dom... =p
    illa... får väl se om hängbuksvinet gillar det. Jag köpte chips för en månad som fortfarande ligger i skåpet, trodde jag tyckte om sånt :(
  • CuteElliz

ska kika let's dance... o rösta på claudia...

synd att man inte fick rösta ut ngn... alltså att man fick ringa på den man inte ville ha kvar... {#lang_emotions_djavulsk}

• CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-19 20:01:12 följande:
    illa... får väl se om hängbuksvinet gillar det. Jag köpte chips för en månad som fortfarande ligger i skåpet, trodde jag tyckte om sånt :(
    haha... vad är det för chips då...??
Svar på tråden För oss pladdriga.