• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • CuteElliz

men kära syster... om du hojtar till på msn så kan jag berätta för dej... men tror nästan att jag faktiskt har berättat om det för dej... men det är lugnt... hojta på msn så berättar jag mer...

jag kom på att jag o sambon ju faktiskt inte testat "färdknäppen" än... haha... o med tanke på hur mycket han tjatar om att han vill ha sex så kanske det är det vi skulle testa... =p

• Denebola
    t0va skrev 2010-03-19 18:14:45 följande:
    jag med, men det blir vanliga ica inget slemmis ;)
    CuteElliz skrev 2010-03-19 18:15:05 följande:
    haha... men du... man ska inte gå till slemmis... det är ju slemmis som ska gå...
    Det är ett vanligt ica det här också Slemmis är ett gammalt öknamn som de får dras med i studentkretsar sen det var en annan kejda i samma lokal som hade allt annat än fräsch frukt- och grönsaksdisk. Det var någon gång på 90-talet som det var så, men namnet lever och frodas
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 15:49:51 följande:
    haha... jag är ju iofs 22 o blir 23 i år... men inte en enda som jag känner som är runt 20-25 (ca) är normal... =p  o sambon är inget undantag trots att han fyllt 26... =p
    Då är du jämngammal med min yngste, född -87. Han är tämligen normal, iaf i min värld.
  • Denebola
    NoMatter skrev 2010-03-19 19:40:00 följande:
    Då är du jämngammal med min yngste, född -87. Han är tämligen normal, iaf i min värld.
    Men då är den stora frågan:

Hur normal är du?
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 16:03:07 följande:
    i april...
    Det var ju då jag ville att min son skulle födas men han ville inte komma förrän i juni.
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 19:41:03 följande:
    Det var ju då jag ville att min son skulle födas men han ville inte komma förrän i juni.
    haha... ok... jag var beräknad att födas den 1 april... men jag stannade inne ett tag till... haha...
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 19:40:00 följande:
    haha... nåja... om vi ska hårddra det lite så är jag normal jämfört med min mamma...  
  • t0va

näääääj! jag glömde glassen... får väl hålla mig till hallon ikväll, men det är typ nästan lika gott.

Skulle ha jordnötter till tacosen men de hade inte sånna utan skal och salt, så det blev med skal. Så nu får jag sitta och skala en stund

• Denebola
    t0va skrev 2010-03-19 19:47:51 följande:
    näääääj! jag glömde glassen... får väl hålla mig till hallon ikväll, men det är typ nästan lika gott. Skulle ha jordnötter till tacosen men de hade inte sånna utan skal och salt, så det blev med skal. Så nu får jag sitta och skala en stund
    Jordnötter till tacosen?! Det har jag aldrig hört talas om. Men det låter som något som är värt att testa.
  • NoMatter
    Denebola skrev 2010-03-19 19:40:51 följande:
    Men då är den stora frågan: Hur normal är du?
    Hmm....*host*....*harkel*...Jag är fullständigt normal. F.ö avskyr jag ordet normal.
Svar på tråden För oss pladdriga.